Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Κορδάτου Βασιλική | 5 Μαΐου 2020, 00:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ με τους προλαλησαντες. Απλούστατα, φανταστείτε ένα γλέντι, πανηγύρι, γιορτή χωρίς μουσική.Δεν υφίσταται.Το σχολείο είναι γιορτή μάθησης και καλλιέργεια ψυχής. Όταν ήσασταν παιδιά θέλατε να παίζετε.τι πιο ωραίο λοιπόν από τη βιωματική μάθηση; Αν θέλετε, δείτε τι πλούσιο αναλυτικό πρόγραμμα έχουμε και πώς ή πόσο καθείς μας, διαμέσου γνώσεων κ φαντασίας, έχει επεκτείνει τη μαθησιακή διαδικασία. Απαράδεκτη η β ανάθεση των μαθημάτων αισθητικής σε δασκάλους, που χρησιμοποιούν την ώρα για ζωγραφική και κάλυψη ύλης των μαθημάτων τους. Να μετακινηθούν όπως κ οι ειδικότητες σε άλλα σχολεία πχ σε μια ΣΤ τάξη, για κάλυψη ωραρίου. Τουλάχιστον για το σχολείο τοποθέτησης,θα ήταν λειτουργικό να μας δίνετε κάποια ώρα προετοιμασίας των σχολικών εορτών εντός διδακτικού ωραρίου. Κάθε χρόνο σε 4,5 σχολεία και όλοι να ζητούν γιορτές,ενώ γνωρίζουν τη νομοθεσία.δε μας πειράζει που στα κενά μας κάνουμε πρόβες αλλά είναι δυνατόν να προετοιμάσουμε γιορτή 2,3 βδομαδες πριν μόνο με 1ωρα διδακτική βδομαδιαια; Αλλιώς απαλλαξτε μας από τις γιορτές,αφού πρόκειται για εμπαιγμό. Παρακαλούμε όπως σε κάποιες τουλάχιστον τάξεις όπως Δ,Ε,ΣΤ το μάθημα της μουσικής να γίνει δίωρο. Έχουμε πολλά να δώσουμε.Αλλα αυτό θέλει χρόνο! Στηριξτε μας...