Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Αικατερινη Γεροφώτη | 5 Μαΐου 2020, 01:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ενασχόληση με τη μουσική έχει αποδειχτεί επιστημονικά οτι μπορεί να έχει πολλαπλά οφέλη σε όλους τους τομείς ανάπτυξης. Αυτό είναι κάτι που από τα Αρχαϊα χρόνια εκτιμήθηκε και αξιοποιηθηκε. Η επίδραση στην ποιότητα ζωής των μαθητών αλλά και η ενίσχυση των υπολοίπων γνωστικων αντικειμένων μέσω αυτής. Ανάπτυξη φωνής, έκφραση συναισθημάτων και ιδεών, συνεργασία και αυτό ρύθμιση, ανακούφιση γαλήνη ή ενεργοποίηση. Τόσο σημαντική για την ανάπτυξη. Κι όμως η διαμόρφωση του σχολικού προγράμματος υποτιμά τη θέση της στη ζωή των μαθητών και των μελλοντικών ενηλίκων πολιτών. Copy paste δεν είμαστε όλοι ούτε τα παιδιά. Δώστε τους τη δυνατότητα να ανακαλυψουμ τα ταλέντα τους, να εκφραστούν, να αναδειχτούν σε άλλους τομείς οι μαθητές που δυσκολευονται στο γνωσιοκεντρικο σχολείο και να βιώσουν την επιτυχία. ΗΜε μια ώρα την εβδομάδα μουσική, χωρίς σταθερή ώρα χορωδίας ή ορχήστρας στην Πρωτοβαθμια, σε αντίθεση με την δευτεροβαθμια, η υποτίμηση του αντικειμένου είναι δεδομένη,ενω αντίθετα αναμένουμε πολλά από αυτήν την ώρα. Εκμαθγσδη οργάνων, παραστάσεις, διαγωνισμούς σε ένα δημιουργικό σχολείο που όλοι θέλουμε. Πωωωωωως??? Με μια ώρα;;;;; και χωρίς τάξεις;;;; σχεδιασμός με βάση ένα δημιουργικό σχολείο που θέλουμε, δίωρο και ώρες για διαθεματικη συνεργασία ώστε η μουσική να μπορέσει να γίνει εργαλείο για όλους.