Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ελευθέριος Κυπραίος | 5 Μαΐου 2020, 01:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην σύγχρονη εποχή τα Μαθηματικά έχουν διεισδήσει σε όλες ανεξαιρέτως τις επιστήμες είτε τις αποκαλούμενες Θετικές είτε ακόμα και τις Μη Θετικές Επιστήμες. Τα Μαθηματικά που είναι απαραίτητα στις επιστήμες αυτές οφείλουν να διδαχθούν σε όλα ανεξαιρέτως τα μέλη της κοινωνίας. Αρχικά όλοι οφείλουν να εμπεδώσουν την αρχή της Αξιωματικής Μεθόδου και της Μαθηματικής Απόδειξης, κάτι μπορεί να εμπεδωθεί με την διδασκαλία της Ευκλείδιας Γεωμετρίας. Επίσης το ίδιο Αξιωματικά οφείλει να θεμελιωθεί κάθε Μαθηματική ή Άλλη Θεωρία (πχ Νευτώνεια Φυσική κτλ) Επίσης Θεωρώντας ως βασική επιστήμη εφαρμογής των Μαθηματικών την Φυσική, και την Πληροφορική, οφείλουν όλοι να διδαχθούν τα στοιχειώδη Μαθηματικά της που είναι η Τριγωνομετρία, η Άλβεβρα (Πίνακες Διανύσματα Αναλυτική Γεωμετρία κτλ) η Μαθηματική Ανάλυση και η Θεωρία Πιθανοτήτων και Μαθηματική Λογική. Είναι αδιανόητο να στηριζονται οι υπολογιστές μας στην κβαντομηχανική, στην σχετικότητα και να μην γνωρίζει κανείς τα Μαθηματικά τους. Όσον αφορά την διδασκαλία στην Γ Λυκείου και γενικά σε όλην την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θεωρώ πως όλοι οφείλουν να διδάσκονται την ίδια ύλη στα Μαθηματικά και να εξετάζονται με τα ίδια ακριβώς θέματα στις Πανελλαδικές και να απαιτείται από όλους να πάρουν τουλάχιστον την βαθμολογία της βάσης ώστε αυτοί να εισαχθούν σε οποιοδήποτε εκπαιδευτικό ίδρυμα κάθε τύπου. Βέβαια και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση όλοι οφείλουν να διδαχθούν τουλάχιστον τα Μαθηματικά της Φυσικής και της Πληροφορικής, ασχέτως του τομέα τους ώστε να πάρουν το οποιοδήποτε πτυχίο.