Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτάΣχόλιο του χρήστη ΚΟΡΤΕΣΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 17 Ιανουαρίου 2011, 13:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όχι απλά εξετάσεις ! Τεστ νοημοσύνης ! Τεστ ευφυίας ! Υπάρχουν παιδιά που είναι ευφυέστατα και δεν έμαθαν να διαβάζουν πολύ! Αυτά τα παιδιά χρειαζόμαστε !Υπάρχουν παιδιά που είναι άριστα στα Μαθηματικά και την γλώσσα και δεν έμαθαν να παπαγαλίζουν την Ιστορία ,τα θρησκευτικά ή την Γεωγραφία ! Δεύτερον τα παιδιά που τελειώνουν το Πειραματικό δημοτικό θα τα αλλάζουν σχολείο γιατί δεν είναι άριστα επειδή κάποιες χρονιές έπεσαν σε αναπληρωτές δασκάλους που εργάστηκαν σε πειραματικά χωρίς κανένα ιδιαίτερο προσόν ; Πόσοι ενεργοί δάσκαλοι των Πειραματικών έχουν οργανικές θέσεις και πόσοι είναι οι αναπληρωτές ; Το ποσοστό των αναπληρωτών είναι 50% και πάνω ! Το ίδιο ισχύει και στο Γυμνάσιο και Λύκειο ! Χρειαζόμαστε 3 τουλάχιστον χρόνια για να τακτοποιήσουμε το διδακτικό προσωπικό και μετά εξετάσεις στα παιδιά ! Θα βάλουμε δηλαδή άριστους μαθητές που είναι άριστοι λόγω των καλών φροντιστηρίων ή των πολλών ιδιαίτερων και τις επιτυχίες θα τις θεωρούν επιτυχίες των Πειραματικών ! Τι έχεις Γιάννη ότι είχα πάντα ! Τα παιδιά πριν 10 χρόνια έκαναν φροντιστήρια στο Λύκειο πριν 3-4 άρχισαν να κάνουν και στο γυμνάσιο , τώρα με τις εξετάσεις θα αρχίσουν και στο δημοτικό !