1 Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό. Απ’ ότι γνωρίζω, όπου εφαρμόστηκε διόγκωσε το πρόβλημα και αύξησε τα περιστατικά εκφοβισμού. Στην Αμερική υπάρχει αρκετή βιβλιογραφία. comprehensivesexualityeducation . org.
Ας μην εισάγουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα αμφιβόλου αποτελεσματικότητας προγράμματα, τα οποία εφαρμόστηκαν κι απέτυχαν σε άλλες χώρες.
Η φύση ενεργοποιεί σταδιακά το γενετήσιο ένστικτο, όταν αρχίζει να ωριμάζει κατάλληλα ο άνθρωπος και όχι σε τόσο μικρές ηλικίες. Ακόμα αυτή η ωρίμανση δεν γίνεται ταυτόχρονα σε όλα τα παιδιά. Επομένως ας μη παρέμβουμε στο έργο της φύσης βιαστικά και αδέξια. Η στιγμή και ο τρόπος που θα επιλεχθούν για να ενημερωθεί ένα παιδί για θέματα σεξουαλικότητας, σχετίζονται κυρίως με την ιδιαιτερότητά του και την ώρα που αυτό θα θέσει τα ερωτήματά του, ώστε να μην προκληθεί κάποιο τραύμα. Θα πρέπει να πραγματοποιείται από άτομα, που με αγάπη κι ευαισθησία αναλαμβάνουν να διδάξουν το παιδί κατ’ ιδίαν, ώστε να μπορεί αυτό να εκφράσει ελεύθερα τα συναισθήματά του και τις απορίες του, χωρίς να φοβάται τις αντιδράσεις των συμμαθητών του.
2 Το υπουργείο καλύτερα να ασχοληθεί με το πώς θα παρέχει ουσιαστική παιδεία και να στοχεύσει στην εξάλειψη της παραπαιδείας.
1 Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό. Απ’ ότι γνωρίζω, όπου εφαρμόστηκε διόγκωσε το πρόβλημα και αύξησε τα περιστατικά εκφοβισμού. Στην Αμερική υπάρχει αρκετή βιβλιογραφία. comprehensivesexualityeducation . org. Ας μην εισάγουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα αμφιβόλου αποτελεσματικότητας προγράμματα, τα οποία εφαρμόστηκαν κι απέτυχαν σε άλλες χώρες. Η φύση ενεργοποιεί σταδιακά το γενετήσιο ένστικτο, όταν αρχίζει να ωριμάζει κατάλληλα ο άνθρωπος και όχι σε τόσο μικρές ηλικίες. Ακόμα αυτή η ωρίμανση δεν γίνεται ταυτόχρονα σε όλα τα παιδιά. Επομένως ας μη παρέμβουμε στο έργο της φύσης βιαστικά και αδέξια. Η στιγμή και ο τρόπος που θα επιλεχθούν για να ενημερωθεί ένα παιδί για θέματα σεξουαλικότητας, σχετίζονται κυρίως με την ιδιαιτερότητά του και την ώρα που αυτό θα θέσει τα ερωτήματά του, ώστε να μην προκληθεί κάποιο τραύμα. Θα πρέπει να πραγματοποιείται από άτομα, που με αγάπη κι ευαισθησία αναλαμβάνουν να διδάξουν το παιδί κατ’ ιδίαν, ώστε να μπορεί αυτό να εκφράσει ελεύθερα τα συναισθήματά του και τις απορίες του, χωρίς να φοβάται τις αντιδράσεις των συμμαθητών του. 2 Το υπουργείο καλύτερα να ασχοληθεί με το πώς θα παρέχει ουσιαστική παιδεία και να στοχεύσει στην εξάλειψη της παραπαιδείας.