Διαφωνούμε με την εισαγωγή προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως ήδη από την νηπιακή ηλικία. Κάθε παιδί έχει την δική του προσωπικότητα και το δικό του ρυθμό ψυχοσωματικής αναπτύξεως. Μία άκαιρη ενημέρωση, μάλιστα ενώπιον όλης της σχολικής τάξεως, για το τόσο λεπτό, ευαίσθητο και ιερό θέμα της γενετησίας λειτουργίας μπορεί να πληγώσει ανεπανόρθωτα το παιδί, γεννώντας μέσα του αισθήματα φόβου, αποστροφής, περιεργείας, τα οποία μπορεί να προκαλέσουν μέσα του την αποϊεροποίηση αυτής της λειτουργίας. Κατ’ εξοχήν αρμόδιοι για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση κάθε παιδιού, μάλιστα νηπίου, είναι οι γονείς του, οι οποίοι γνωρίζουν πότε και πώς να του μιλήσουν, αναλόγως της ιδιοσυγκρασίας του. Οι ελάχιστες θλιβερές εξαιρέσεις γονέων, οι οποίοι κακομεταχειρίζονται ή αμελούν τα παιδιά τους, δεν μπορεί να αποτελέσουν το κριτήριο για την επιβολή στα σχολεία, και δη τα νηπιαγωγεία, της σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως.
Διαφωνούμε με την εισαγωγή προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως ήδη από την νηπιακή ηλικία. Κάθε παιδί έχει την δική του προσωπικότητα και το δικό του ρυθμό ψυχοσωματικής αναπτύξεως. Μία άκαιρη ενημέρωση, μάλιστα ενώπιον όλης της σχολικής τάξεως, για το τόσο λεπτό, ευαίσθητο και ιερό θέμα της γενετησίας λειτουργίας μπορεί να πληγώσει ανεπανόρθωτα το παιδί, γεννώντας μέσα του αισθήματα φόβου, αποστροφής, περιεργείας, τα οποία μπορεί να προκαλέσουν μέσα του την αποϊεροποίηση αυτής της λειτουργίας. Κατ’ εξοχήν αρμόδιοι για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση κάθε παιδιού, μάλιστα νηπίου, είναι οι γονείς του, οι οποίοι γνωρίζουν πότε και πώς να του μιλήσουν, αναλόγως της ιδιοσυγκρασίας του. Οι ελάχιστες θλιβερές εξαιρέσεις γονέων, οι οποίοι κακομεταχειρίζονται ή αμελούν τα παιδιά τους, δεν μπορεί να αποτελέσουν το κριτήριο για την επιβολή στα σχολεία, και δη τα νηπιαγωγεία, της σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως.