Όλες οι μελέτες που έχουν γίνει στο εξωτερικό όπου διδάσκεται το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης δείχνουν ότι το αποτέλεσμα είναι το αντίθετο από αυτό που υποτίθεται έχει ως στόχο. Στην Αγγλία όταν διεκόπη το μάθημα λόγω περικοπών, οι ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες στους εφήβους μειώθηκαν σχεδόν κατά 42.6%. Άρα υπάρχει άμεσος συσχετισμός με το μάθημα.
Ποιός γονέας θα έδειχνε στο 5χρονο παιδί του γυμνά γεννητικά όργανα (έστω και σε σκίτσο), πολλώ δε μάλλον να το προτρέψει να τα ζωγραφίσει; Κι όμως, αυτή είναι μια δραστηριότητα που θα την μαθαίνουν τα νήπια από εκπαιδευτικούς που η ειδικότητά τους ουδεμία σχέση έχει με την σεξουαλική αγωγή. Αναφερόμαστε στο πρόγραμμα «παίζοντας με το Φρίξο»! Αλλά και σε αντίστοιχα που θα είναι στην διδακτική ύλη.
Το μάθημα είναι απαράδεκτο και από επιστημονικής απόψεως ακόμη κι αν παραβλέψουμε τα ηθικά αλλά και θρησκευτικά πιστεύω των γονέων.
Ας γίνει μια ψηφοφορία επι τούτου των γονέων και με βάση αυτή να αποφασιστεί η διδασκαλία ή όχι. Σε περίπτωση θετικής άποψης των γονέων, να δωθεί εναλλακτική λύση στους αντιρρησίες γονείς ώστε τα παιδιά τους εκείνη την ώρα να απασχοληθούν διαφορετικά.
Όλες οι μελέτες που έχουν γίνει στο εξωτερικό όπου διδάσκεται το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης δείχνουν ότι το αποτέλεσμα είναι το αντίθετο από αυτό που υποτίθεται έχει ως στόχο. Στην Αγγλία όταν διεκόπη το μάθημα λόγω περικοπών, οι ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες στους εφήβους μειώθηκαν σχεδόν κατά 42.6%. Άρα υπάρχει άμεσος συσχετισμός με το μάθημα. Ποιός γονέας θα έδειχνε στο 5χρονο παιδί του γυμνά γεννητικά όργανα (έστω και σε σκίτσο), πολλώ δε μάλλον να το προτρέψει να τα ζωγραφίσει; Κι όμως, αυτή είναι μια δραστηριότητα που θα την μαθαίνουν τα νήπια από εκπαιδευτικούς που η ειδικότητά τους ουδεμία σχέση έχει με την σεξουαλική αγωγή. Αναφερόμαστε στο πρόγραμμα «παίζοντας με το Φρίξο»! Αλλά και σε αντίστοιχα που θα είναι στην διδακτική ύλη. Το μάθημα είναι απαράδεκτο και από επιστημονικής απόψεως ακόμη κι αν παραβλέψουμε τα ηθικά αλλά και θρησκευτικά πιστεύω των γονέων. Ας γίνει μια ψηφοφορία επι τούτου των γονέων και με βάση αυτή να αποφασιστεί η διδασκαλία ή όχι. Σε περίπτωση θετικής άποψης των γονέων, να δωθεί εναλλακτική λύση στους αντιρρησίες γονείς ώστε τα παιδιά τους εκείνη την ώρα να απασχοληθούν διαφορετικά.