Αξιότιμη κυρία Κεραμέως,
Είμαι μαθητής της Β’ τάξης του Προτύπου Γυμνασίου Αναβρύτων και αρχικά με βρήκατε σύμφωνο στην αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος. Όμως το άρθρο 18 του νομοσχεδίου με βρίσκει αντίθετο, αφού το χαρακτηρίζω ως άδικο. Θα ήθελα, επίσης, να εκφράσω την δυσαρέσκειά μου καθώς και να αντιπαραθέσω ορισμένα βασικά αλλά και δικαιολογημένα επιχειρήματα για την ανάκληση του επίμαχου άρθρου .
• Πριν από την εισαγωγή μας στα Πρότυπα Σχολεία αγωνιστήκαμε πάρα πολύ σκληρά, ξεπεράσαμε πολλά εμπόδια ,αντιμετωπίσαμε σκληρό ανταγωνισμό για τις 78 θέσεις των Αναβρύτων με στόχο την αριστεία. Όμως γνωρίζαμε πως αν περάσουμε θα φοιτούσαμε στο σχολείο μας για τα επόμενα 6 χρόνια χωρίς επιπλέον εξετάσεις από το Γυμνάσιο στο Λύκειο. Δημιουργώντας τον θεσμό της επαναξιολόγησης μας, χωρίς εκ των προτέρων να το γνωρίζουμε έτσι ώστε να πάρουμε συνειδητά τις αποφάσεις μας , κλονίζει την εμπιστοσύνη μας στον θεσμό της αριστείας και των Προτύπων.
• Τέλος, αναγκάζοντάς μας συνεχώς σε τέτοιες αναμετρήσεις ,που θα έχουν αναμφίβολες και ψυχοφθόρες συνέπειες σε μας τους μαθητές, είναι σαν να υποτιμάτε όλη μας την προσπάθεια όχι μόνο κατά την είσοδό μας στα Πρότυπα Σχολεία αλλά και όλη τη σκληρή δουλειά που έχουμε αφιερώσει στην αριστεία. Η πλειοψηφία των μαθητών έχει κάνει πολλές θυσίες τόσο υλικές όσο και προσωπικές. Επιπλέον, η τυχόν εναλλαγή σχολικού περιβάλλοντος θα μας επιφέρει αρνητικά συναισθήματα που θα επηρεάσουν την μετέπειτα ζωή μας. Θα ήθελα επίσης να τονίσω ότι θα αναγκαστούμε καθ'όλη την διάρκεια της Γ Γυμνασίου να αφοσιωθούμε στην προετοιμασία για τις εξετάσεις, παραμελώντας άλλες δραστηριότητες που επίσης στοχεύουν στην αριστεία (ομίλους – διαγωνισμούς).
Έχω την αίσθηση και θέλω να ελπίζω ταυτόχρονα ότι ως επίσημος φορέας θα λάβετε τα αναγκαία μέτρα ώστε να επιλυθεί το πρόβλημά μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Με εκτίμηση και σεβασμό,
Μάριος Καραγιώργος
Αξιότιμη κυρία Κεραμέως, Είμαι μαθητής της Β’ τάξης του Προτύπου Γυμνασίου Αναβρύτων και αρχικά με βρήκατε σύμφωνο στην αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος. Όμως το άρθρο 18 του νομοσχεδίου με βρίσκει αντίθετο, αφού το χαρακτηρίζω ως άδικο. Θα ήθελα, επίσης, να εκφράσω την δυσαρέσκειά μου καθώς και να αντιπαραθέσω ορισμένα βασικά αλλά και δικαιολογημένα επιχειρήματα για την ανάκληση του επίμαχου άρθρου . • Πριν από την εισαγωγή μας στα Πρότυπα Σχολεία αγωνιστήκαμε πάρα πολύ σκληρά, ξεπεράσαμε πολλά εμπόδια ,αντιμετωπίσαμε σκληρό ανταγωνισμό για τις 78 θέσεις των Αναβρύτων με στόχο την αριστεία. Όμως γνωρίζαμε πως αν περάσουμε θα φοιτούσαμε στο σχολείο μας για τα επόμενα 6 χρόνια χωρίς επιπλέον εξετάσεις από το Γυμνάσιο στο Λύκειο. Δημιουργώντας τον θεσμό της επαναξιολόγησης μας, χωρίς εκ των προτέρων να το γνωρίζουμε έτσι ώστε να πάρουμε συνειδητά τις αποφάσεις μας , κλονίζει την εμπιστοσύνη μας στον θεσμό της αριστείας και των Προτύπων. • Τέλος, αναγκάζοντάς μας συνεχώς σε τέτοιες αναμετρήσεις ,που θα έχουν αναμφίβολες και ψυχοφθόρες συνέπειες σε μας τους μαθητές, είναι σαν να υποτιμάτε όλη μας την προσπάθεια όχι μόνο κατά την είσοδό μας στα Πρότυπα Σχολεία αλλά και όλη τη σκληρή δουλειά που έχουμε αφιερώσει στην αριστεία. Η πλειοψηφία των μαθητών έχει κάνει πολλές θυσίες τόσο υλικές όσο και προσωπικές. Επιπλέον, η τυχόν εναλλαγή σχολικού περιβάλλοντος θα μας επιφέρει αρνητικά συναισθήματα που θα επηρεάσουν την μετέπειτα ζωή μας. Θα ήθελα επίσης να τονίσω ότι θα αναγκαστούμε καθ'όλη την διάρκεια της Γ Γυμνασίου να αφοσιωθούμε στην προετοιμασία για τις εξετάσεις, παραμελώντας άλλες δραστηριότητες που επίσης στοχεύουν στην αριστεία (ομίλους – διαγωνισμούς). Έχω την αίσθηση και θέλω να ελπίζω ταυτόχρονα ότι ως επίσημος φορέας θα λάβετε τα αναγκαία μέτρα ώστε να επιλυθεί το πρόβλημά μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Με εκτίμηση και σεβασμό, Μάριος Καραγιώργος