1. Μονάχα με μια δόκιμη αγωγή οικογενειακού προσανατολισμού και όχι με πρώϊμες σεξουαλικές επεξηγήσεις, θα κατορθώσουμε να αναχαιτίσουμε τη διάλυση της οικογένειας, την όλο και αυξανόμενη μετάδοση αφροδισίων νοσημάτων και τα ραγδαίως αυξανόμενα διαζύγια.
2. Αγωγή προώθησης του θεσμού της οικογένειας μας χρειάζεται και όχι διδασκαλία πρόωρης σεξουαλικής ζωής, για να πετύχουμε επίλυση του δημογραφικού προβλήματος και ενίσχυση του φρονήματος της νεολαίας μας για προσφορά αγάπης και δημιουργική συμμετοχή στα κοινά .
3. Από μαθήματα αρμονικής συζυγίας έχουμε ανάγκη και όχι από πρόωρη σεξουαλική καθοδήγηση . Τα πρώτα, θα μας εξασφαλίσουν ευτυχισμένα νιάτα ενώ η δεύτερη, θα μας φορτώσει με σοβαρά σωματικά και ψυχικά τραύματα, όπως είναι οι ακριβοπληρωμένες επιπόλαιες σχέσεις , οι βαρειές καταθλίψεις και οι απόπειρες αυτοχειρίας.
4. Θεωρούμε άκαιρη και αντιπαιδαγωγική την πρόωρη ενημέρωση των παιδιών του δημοτικού σχολείου για θέματα πού δεν αντιστοιχούν στην κλίμακα της ψυχοσωματικής τους ωριμότητας. Οι μικροί μαθητές, τραυματικά και στανικά, θα χάσουν την παιδική τους αθωότητα και σε κάθε ευκαιρία θα ψάχνουν στα βλέμματα και τις χειρονομίες των γονιών τους διαθέσεις ή επιθυμίες «ζευγαρώματος» ! Με άλλα λόγια, το μάθημα σεξουαλικής αγωγής δεν είναι μονάχα άχρηστο σ’ αυτή την ηλικία , αλλά θα καταστεί και επικίνδυνο για την ομαλή ψυχολογική ανάπτυξη του παιδιού μέσα στο οικογενειακό του περιβάλλον.
5. Η σεξουαλική αγωγή, έτσι όπως προσφέρεται από το σχολικό εγχειρίδιο, «υπηρετεί» εγωϊστικά και φίλαυτα το Άτομο, ενώ η αγωγή της εγκράτειας και της ανάδειξης της ευλογημένης συζυγίας μέσω της «Παιδείας και νουθεσίας Κυρίου» ενισχύει και εξυψώνει το Πρόσωπο : την πεμπτουσία του Ελληνορθόδοξου πολιτισμού μας.
6. Η σεξουαλική αγωγή με την περιγραφή και αποκάλυψη λεπτομερειών, που δεν είναι απαραίτητες στην τρυφερή ηλικία των 10 ετών, θα σημάνει επικίνδυνα την απαξίωση της καθαρής φιλίας, την αποϊεροποίηση του γάμου και την αναγωγή της συζυγίας σε κατάσταση κτηνώδους συνεύρεσης(«ζευγαρώνουν» !!).
7. Οι χώρες, που έβαλαν πριν από εμάς σε εφαρμογή την εισαγωγή του μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο, ομολογούν ότι όχι μόνον δεν πέτυχαν περιορισμό αλλ’ αντιθέτως εισέπραξαν άνοδο των δεικτών επιπολασμού των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων.
8. Μας φτάνει και μας περισσεύει η πλημμυρίδα των «κατάλληλων προϊόντων» της τηλοψίας για την διδασκαλία της «ασφαλούς πορνείας» σε παιδιά. Δεν έχουμε ανάγκη και από «εξειδικευμένη επίσημη μετεκπαίδευση» στα βλαστάρια μας του δημοτικού σχολείου.
9. Η προφύλαξη από ασθένειες που μεταδίδονται σεξουαλικώς αποδείχθηκε από την διεθνή πρακτική ότι δεν είναι υπόθεση σεξουαλικής κατατόπισης των μικρών παιδιών. Είναι απόκτημα της εγκράτειας και απόρροια της οικογενειακής συνοχής και σταθερότητας.
10. Αντί, λοιπόν, να γεμίσουμε τα άγουρα μυαλά των μικρών μας παιδιών με γνώσεις ριψοκίνδυνες πάνω σε θέματα άλλης τάξεως ωριμότητας, είναι καλύτερα να δούμε με ποιόν τρόπο θα επαναφέρουμε στα «βιβλία της γλώσσας» την υπόσταση της πολυμελούς οικογένειας, μέσα στην οποία κάθε παιδί, στην κατάλληλη ώρα και με τα κατάλληλα λόγια για κάθε περίπτωση, διδάσκεται, εδώ και αιώνες, τις απαραίτητες γνώσεις υγιούς σεξουαλικής συμπεριφοράς .
11. Η εμμονή των συγγραφικών ομάδων των «βιβλίων της γλώσσας», από την πρώτη κι’ όλας δημοτικού, στην προβολή της μονογονεϊκής οικογένειας και στην εξάλειψη κάθε πρότυπου αρμονικής συζυγίας προλείανε αποτελεσματικά τον δρόμο για την εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής αγωγής. Ο κατακερματισμός της πολυμελούς πρότυπης ελληνικής οικογένειας στις συνειδήσεις των παιδιών και η παράδοση εξειδικευμένων γνώσεων σεξουαλικής συμπεριφοράς σε μειράκια θα σηματοδοτήσουν, δυστυχώς, τον αφανισμό μας. Πόσο μπορεί να ελπίζει κανείς σε παιδιά που μεγαλώνουν χωρίς οικογένεια και σε νιάτα σημαδεμένα από τα «παράσημα» των συνεπειών της δήθεν σεξουαλικής απελευθέρωσης;
12. Εν τέλει, τα παταγωδώς αποτυχόντα δυτικά πρότυπα σεξουαλικής αγωγής, δεν δεχόμαστε να δρομολογήσουν και την δική μας ηθική και κοινωνική εξαθλίωση. Εμείς διαθέτουμε δικά μας δοκιμασμένα και αλάνθαστα πρότυπα παιδαγωγίας, βασισμένα πάνω στις διαχρονικής αξίας και οικουμενικής εμβέλειας παιδαγωγικές προτάσεις των Αρχαίων Προγόνων μας και των φωτισμένων Πατέρων της καθ’ ημάς Ανατολής.
1. Μονάχα με μια δόκιμη αγωγή οικογενειακού προσανατολισμού και όχι με πρώϊμες σεξουαλικές επεξηγήσεις, θα κατορθώσουμε να αναχαιτίσουμε τη διάλυση της οικογένειας, την όλο και αυξανόμενη μετάδοση αφροδισίων νοσημάτων και τα ραγδαίως αυξανόμενα διαζύγια. 2. Αγωγή προώθησης του θεσμού της οικογένειας μας χρειάζεται και όχι διδασκαλία πρόωρης σεξουαλικής ζωής, για να πετύχουμε επίλυση του δημογραφικού προβλήματος και ενίσχυση του φρονήματος της νεολαίας μας για προσφορά αγάπης και δημιουργική συμμετοχή στα κοινά . 3. Από μαθήματα αρμονικής συζυγίας έχουμε ανάγκη και όχι από πρόωρη σεξουαλική καθοδήγηση . Τα πρώτα, θα μας εξασφαλίσουν ευτυχισμένα νιάτα ενώ η δεύτερη, θα μας φορτώσει με σοβαρά σωματικά και ψυχικά τραύματα, όπως είναι οι ακριβοπληρωμένες επιπόλαιες σχέσεις , οι βαρειές καταθλίψεις και οι απόπειρες αυτοχειρίας. 4. Θεωρούμε άκαιρη και αντιπαιδαγωγική την πρόωρη ενημέρωση των παιδιών του δημοτικού σχολείου για θέματα πού δεν αντιστοιχούν στην κλίμακα της ψυχοσωματικής τους ωριμότητας. Οι μικροί μαθητές, τραυματικά και στανικά, θα χάσουν την παιδική τους αθωότητα και σε κάθε ευκαιρία θα ψάχνουν στα βλέμματα και τις χειρονομίες των γονιών τους διαθέσεις ή επιθυμίες «ζευγαρώματος» ! Με άλλα λόγια, το μάθημα σεξουαλικής αγωγής δεν είναι μονάχα άχρηστο σ’ αυτή την ηλικία , αλλά θα καταστεί και επικίνδυνο για την ομαλή ψυχολογική ανάπτυξη του παιδιού μέσα στο οικογενειακό του περιβάλλον. 5. Η σεξουαλική αγωγή, έτσι όπως προσφέρεται από το σχολικό εγχειρίδιο, «υπηρετεί» εγωϊστικά και φίλαυτα το Άτομο, ενώ η αγωγή της εγκράτειας και της ανάδειξης της ευλογημένης συζυγίας μέσω της «Παιδείας και νουθεσίας Κυρίου» ενισχύει και εξυψώνει το Πρόσωπο : την πεμπτουσία του Ελληνορθόδοξου πολιτισμού μας. 6. Η σεξουαλική αγωγή με την περιγραφή και αποκάλυψη λεπτομερειών, που δεν είναι απαραίτητες στην τρυφερή ηλικία των 10 ετών, θα σημάνει επικίνδυνα την απαξίωση της καθαρής φιλίας, την αποϊεροποίηση του γάμου και την αναγωγή της συζυγίας σε κατάσταση κτηνώδους συνεύρεσης(«ζευγαρώνουν» !!). 7. Οι χώρες, που έβαλαν πριν από εμάς σε εφαρμογή την εισαγωγή του μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο, ομολογούν ότι όχι μόνον δεν πέτυχαν περιορισμό αλλ’ αντιθέτως εισέπραξαν άνοδο των δεικτών επιπολασμού των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων. 8. Μας φτάνει και μας περισσεύει η πλημμυρίδα των «κατάλληλων προϊόντων» της τηλοψίας για την διδασκαλία της «ασφαλούς πορνείας» σε παιδιά. Δεν έχουμε ανάγκη και από «εξειδικευμένη επίσημη μετεκπαίδευση» στα βλαστάρια μας του δημοτικού σχολείου. 9. Η προφύλαξη από ασθένειες που μεταδίδονται σεξουαλικώς αποδείχθηκε από την διεθνή πρακτική ότι δεν είναι υπόθεση σεξουαλικής κατατόπισης των μικρών παιδιών. Είναι απόκτημα της εγκράτειας και απόρροια της οικογενειακής συνοχής και σταθερότητας. 10. Αντί, λοιπόν, να γεμίσουμε τα άγουρα μυαλά των μικρών μας παιδιών με γνώσεις ριψοκίνδυνες πάνω σε θέματα άλλης τάξεως ωριμότητας, είναι καλύτερα να δούμε με ποιόν τρόπο θα επαναφέρουμε στα «βιβλία της γλώσσας» την υπόσταση της πολυμελούς οικογένειας, μέσα στην οποία κάθε παιδί, στην κατάλληλη ώρα και με τα κατάλληλα λόγια για κάθε περίπτωση, διδάσκεται, εδώ και αιώνες, τις απαραίτητες γνώσεις υγιούς σεξουαλικής συμπεριφοράς . 11. Η εμμονή των συγγραφικών ομάδων των «βιβλίων της γλώσσας», από την πρώτη κι’ όλας δημοτικού, στην προβολή της μονογονεϊκής οικογένειας και στην εξάλειψη κάθε πρότυπου αρμονικής συζυγίας προλείανε αποτελεσματικά τον δρόμο για την εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής αγωγής. Ο κατακερματισμός της πολυμελούς πρότυπης ελληνικής οικογένειας στις συνειδήσεις των παιδιών και η παράδοση εξειδικευμένων γνώσεων σεξουαλικής συμπεριφοράς σε μειράκια θα σηματοδοτήσουν, δυστυχώς, τον αφανισμό μας. Πόσο μπορεί να ελπίζει κανείς σε παιδιά που μεγαλώνουν χωρίς οικογένεια και σε νιάτα σημαδεμένα από τα «παράσημα» των συνεπειών της δήθεν σεξουαλικής απελευθέρωσης; 12. Εν τέλει, τα παταγωδώς αποτυχόντα δυτικά πρότυπα σεξουαλικής αγωγής, δεν δεχόμαστε να δρομολογήσουν και την δική μας ηθική και κοινωνική εξαθλίωση. Εμείς διαθέτουμε δικά μας δοκιμασμένα και αλάνθαστα πρότυπα παιδαγωγίας, βασισμένα πάνω στις διαχρονικής αξίας και οικουμενικής εμβέλειας παιδαγωγικές προτάσεις των Αρχαίων Προγόνων μας και των φωτισμένων Πατέρων της καθ’ ημάς Ανατολής.