Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ ΚΩΣΤΑΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ | 5 Μαΐου 2020, 01:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο πρωταρχικός λειτουργικός ρόλος της μουσικής στην εκπαίδευση είναι αυτός που αφορά την συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού.Μία από τις μεγαλύτερες δυνάμεις της μουσικής είναι η ικανοποίηση των ατομικών,συναισθηματικών αναγκών του παιδιού.Τα παιδιά αντλούν και παίρνουν από την μουσική μια μοναδική ικανοποίηση και οι αισθηματικές εμπειρίες που αποκτούν μπορούν να ενισχύουν και να εμπλουτίζουν τη συναισθηματική τους ζωή, έτσι ώστε να είναι ικανά να ανταπεξέρχονται στις αυξανόμενες απαιτήσεις μιας υλιστικής κοινωνίας και να παραμένουν όμως ανθρώπινοι,καλλιεργημένοι και πολιτισμένοι σε μια ψηλή αίσθηση αυτοσεβασμού και εκτίμησης των συνανθρώπων τους.Η γλώσσα της μουσικής είναι ένας σημαντικός κώδικας της αφύπνισης της παιδικής ψυχής και σίγουρα το μάθημα της μουσικής στο δημοτικό σχολείο είναι πού σημαντικό.Η δική μου προσωπική πρόταση είναι: A' και Β' τάξη 2ώρες την εβδομάδα μάθημα μουσικής -Γ', Δ', Ε',ΣΤ' τάξη 1ώρα την εβδομάδα μάθημα μουσικής καθώς και 1ώρα μάθημα την εβδομάδα ορχήστρα orff καθώς και 1ώρα μάθημα την εβδομάδα δίφωνη χορωδία. Η Ψυχή σε ένα σχολείο είναι η Μουσική και όσο την καλλιεργούμε στα παιδιά η χαρά της ψυχής τους θα εμπλουτίζει και θα ανατροφοδοτεί και τα υπόλοιπα μαθήματα του σχολείου με μεγαλύτερο ενθουσιασμό και αυτοσυγκέντρωση για μάθηση.Τα παιδικά χαμόγελα θα είναι η σφραγίδα ότι η παιδική τους ψυχή αναπτύσσεται σε σωστό και υγιές σχολικό περιβάλλον.