Είναι αδιανόητο να μην σκέπτονται εκεί στο Υπ. Παιδείας ότι δεν αλλάζεις το σχολικό περιβάλλον ενός παιδιού έτσι για πλάκα.
Το σχολείο είναι κάτι περισσότερο από χώρος μετάδοσης γνώσεων. Είναι μία κοινότητα, της οποίας τα μέλη, παράλληλα με την απόκτηση γνώσεων, μαθαίνουν να αισθάνονται μέλη ενός συνόλου και να αναπτύσσουν σχέσεις με τους συμμαθητές τους και τους καθηγητές τους, να χτίζουν τον μικρόκοσμό τους, να αλληλεπιδρούν με αυτόν, να θέτουν και να επαναπροσδιορίζουν τους στόχους τους μέσα από αυτόν και δειλά-δειλά μέσα από αυτή την διαρκή επαφή να ετοιμάζουν τους εαυτούς τους να βγουν στην κοινωνία.
Η δημιουργία σχέσεων και η ανάπτυξη των παραπάνω δεν θα είναι δυνατή, όταν απειλείται (και μπορεί να πραγματοποιηθεί) μία αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, πολλώ δε μάλλον όταν η αλλαγή αυτή είναι βίαιη.
Καταδικάζουμε την αναπάντεχη εκδίωξη των παιδιών μας μετά το πέρας της φοίτησής τους στα Πρότυπα Γυμνάσια.
Είναι αδιανόητο να μην σκέπτονται εκεί στο Υπ. Παιδείας ότι δεν αλλάζεις το σχολικό περιβάλλον ενός παιδιού έτσι για πλάκα. Το σχολείο είναι κάτι περισσότερο από χώρος μετάδοσης γνώσεων. Είναι μία κοινότητα, της οποίας τα μέλη, παράλληλα με την απόκτηση γνώσεων, μαθαίνουν να αισθάνονται μέλη ενός συνόλου και να αναπτύσσουν σχέσεις με τους συμμαθητές τους και τους καθηγητές τους, να χτίζουν τον μικρόκοσμό τους, να αλληλεπιδρούν με αυτόν, να θέτουν και να επαναπροσδιορίζουν τους στόχους τους μέσα από αυτόν και δειλά-δειλά μέσα από αυτή την διαρκή επαφή να ετοιμάζουν τους εαυτούς τους να βγουν στην κοινωνία. Η δημιουργία σχέσεων και η ανάπτυξη των παραπάνω δεν θα είναι δυνατή, όταν απειλείται (και μπορεί να πραγματοποιηθεί) μία αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, πολλώ δε μάλλον όταν η αλλαγή αυτή είναι βίαιη. Καταδικάζουμε την αναπάντεχη εκδίωξη των παιδιών μας μετά το πέρας της φοίτησής τους στα Πρότυπα Γυμνάσια.