Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Μαυρίδου | 5 Μαΐου 2020, 01:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, σε περιόδους όπως η σημερινή, κατά την οποία βιώνουμε ανθρωπιστική κρίση κρίνεται πιο αναγκαία από ποτέ η παραμονή της Κοινωνιολογίας ως Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Η Κοινωνιολογία είναι η κατεξοχήν επιστήμη που μελετά την κοινωνική συμπεριφορά, την οργάνωση της κοινωνίας, τους θεσμούς της. Καλλιεργεί την κριτική σκέψη στους μαθητές, τους δίνει βήμα για να εκφράσουν τις απόψεις τους, κίνητρο για να σκεφθούν, να συζητήσουν, να κατακτήσουν την γνώση και να γίνουν ενεργοί πολίτες. Επιπλέον, η παραμονή της κρίνεται αναγκαία καθώς το μάθημα της Κοινωνιολογίας είναι βασικό για την παρακολούθηση των σπουδών σε όλες τις σχολές Κοινωνικών, Νομικών και Πολιτικών Επιστημών, τα Παιδαγωγικά Τμήματα, τις Σχολές Ψυχολογίας που αποτελούν την πλειονότητα των σχολών της Θεωρητικής Κατεύθυνσης. Επίσης, συνιστά μάθημα επιλογής των μαθητών σε πανεπιστημιακές σχολές σε πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.