Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Παναγιωτης Α. | 5 Μαΐου 2020, 01:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν με την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανα τμημα οδηγούμασταν σε αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας για ποιο λογο να μην δημιουργουσαμε και πάλι τμήματα και με 30, 40 ή ακομα και 60 μαθητές; Υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας και εκπαίδευσης και με το άρθρο 49. Αξιότιμη κύρια υπουργε Όσο αυξάνεται ο αριθμός των μαθητων ανα τμήμα τόσο δυσχεραίνεται το έργο του εκπαιδευτικού και φυσικά τόσες λιγότερες πιθανοτητες έχουν οι μαθητές να γίνουν μετοχοι οποιουδήποτε ειδους εξατομικευμένης διδασκαλίας. Ταυτοχρονα υποβαθμίζονται οι συνθήκες υγιεινής καθώς και η αίσθηση ελευθεριας και οικειοποιησης του χώρου απο τους μαθητές, συνθήκες απαραιτητες για την ομαλή αναπτυξη των ανθρώπων ειτε βρισκομαστε σε καιρους πανδημίας ειτε οχι. Αξιοτιμη κυρια υπουργε με αυτες τις κινησεις δειχνεται να μην ενδιαφέρεστε για την αναβαθμιση της δημοσιας εκπαίδευσης αλλά για κάτι άλλο, αδιευκρινιστο. Απόσύρετε το σχεδίο νομού, συνολικά, και καθως σας ενδιαφέρει πραγματικα το πεδίο που ενδιετριβετε αυτόν τον καιρό, συζητηστε διεξοδικά με ολους τους εμπλεκόμενους φορείς και φτιαξτε μια ολοκληρωμένη πρόταση που να ανταποκρίνεται στο όραμα για μια καλυτερη δημόσια παιδεία με σοβαρή χρηματοδότηση.