Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σοφία Χρόνη | 5 Μαΐου 2020, 02:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πόσο θα πεισθούν οι εκπαιδευτικοί πως η πολιτεία επιζητά, ειλικρινώς, τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου μέσω της αξιολόγησής του, όταν η ίδια το υπονομεύει τόσο προκλητικά μέσω της αύξησης του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα; Πώς θα διαχειριστούν οι εκπαιδευτικοί την αυξανόμενη ποικιλομορφία του μαθητικού πληθυσμού στο νέο πιο συμπεριληπτικό, δημοκρατικό, καινοτόμο,... σχολείο, (ή αποτελούν μόνο ρητορική;), όταν αντί να στηριχθούν από την πολιτεία με μείωση των μαθητών και βοηθό εκπαιδευτικό ανά τμήμα, προκειμένου να καλυφθούν με νέους τρόπους διδασκαλίας και μάθησης, διαφοροποιημένα ή και εξατομικευμένα, οι ανάγκες όλων των παιδιών, η πολιτεία τόσο προκλητικά στοιβάζει τους μαθητές ακόμα περισσότερο σε αίθουσες που σε πολλές περιπτώσεις είναι κοντέινερ, χωρισμένες με νοβοπάν ή χωρίς τις βασικές υποδομές; Το ανθρώπινο κεφάλαιο που χάνεται με τέτοιες πολιτικές φτηνής εκπαίδευσης των παιδιών του δημόσιου σχολείου είναι λιγότερο σημαντικό από τα το κεφάλαιο που θα εξοικονομηθεί από τους μισθούς εκατοντάδων άνεργων εκπαιδευτικών;