Καθαρά τιμωρητικο άρθρο χωρίς κριτήρια που προάγει τα "κολλητιλικια", με εναν συντονιστή που θα μπαίνει μια δυο φορες το πολύ σε μια τάξη και εναν φάκελο με υλικό του μαθήματος. Η παιδεία δεν χρειαζεται ουτε επι-θεωρητές ουτε τιμωρίες εκπαιδευτικών. Διαρκη, δωρεαν, επι-μόρφωση χρειαζεται, υλικότεχνικές υποδομές, σοβαρά συγγραματα και χρηματοδότηση. Αυτό είναι το "μυστικο" της επιτυχίας.
Αλήθεια αφου το υπουργείο θέλει να αξιολογουνται οι πάντες πως είναι δυνατόν να αφήνει τον εαυτό του εκτός αξιολόγησης;; Αξιολόγηση πρωτα στο υπουργείο (εκάστοτε υπουργό, γραμματείς κλπ).
Απόσυρση του νομοσχεδίου συνολικα. Μόνο ΣΟΒΑΡΗ διαβούλευση σε βάθος χρόνου και απο ολους τους φορεις μπορεί να επιφέρει βελτιωτικές αλλαγές προς την κατευθυνση της ουσιαστικης δημοσιας παιδείας ίσων ευκαιριων για ολους τους πολίτες (διαρκως αυξανομενες φτωχότερες ομάδες πληθυσμού, μειονότητες, μετανάστες, πρόσφυγες και φυλακισμενοι, μεταξύ αλλων).
Καθαρά τιμωρητικο άρθρο χωρίς κριτήρια που προάγει τα "κολλητιλικια", με εναν συντονιστή που θα μπαίνει μια δυο φορες το πολύ σε μια τάξη και εναν φάκελο με υλικό του μαθήματος. Η παιδεία δεν χρειαζεται ουτε επι-θεωρητές ουτε τιμωρίες εκπαιδευτικών. Διαρκη, δωρεαν, επι-μόρφωση χρειαζεται, υλικότεχνικές υποδομές, σοβαρά συγγραματα και χρηματοδότηση. Αυτό είναι το "μυστικο" της επιτυχίας. Αλήθεια αφου το υπουργείο θέλει να αξιολογουνται οι πάντες πως είναι δυνατόν να αφήνει τον εαυτό του εκτός αξιολόγησης;; Αξιολόγηση πρωτα στο υπουργείο (εκάστοτε υπουργό, γραμματείς κλπ). Απόσυρση του νομοσχεδίου συνολικα. Μόνο ΣΟΒΑΡΗ διαβούλευση σε βάθος χρόνου και απο ολους τους φορεις μπορεί να επιφέρει βελτιωτικές αλλαγές προς την κατευθυνση της ουσιαστικης δημοσιας παιδείας ίσων ευκαιριων για ολους τους πολίτες (διαρκως αυξανομενες φτωχότερες ομάδες πληθυσμού, μειονότητες, μετανάστες, πρόσφυγες και φυλακισμενοι, μεταξύ αλλων).