κα Υπουργέ,
Στο πρόσφατο σχέδιο Νόμου "Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις" δεν υπάρχει κάποιο άρθρο που να αφορά το θέμα εξέλιξης των διδακτόρων Ε.ΔΙ.Π.
Οι διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π. αποτελούν, στην πλειονότητα των περιπτώσεων,
επιστήμονες με διεθνές κύρος, με αυτοδύναμο διδακτικό έργο, με
αναγνωρισμένες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, με βραβεύσεις,
υποτροφίες κ.α. και επιτελούν σημαντικό διδακτικό και εργαστηριακό έργο
στα ελληνικά πανεπιστήμια.
Δυστυχώς, ενώ το έργο που επιτελούν αντιστοιχεί σε αυτό των εισαγωγικών
βαθμίδων μελών Δ.Ε.Π. (βαθμίδα λέκτορα και επίκουρου καθηγητή), οι
διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π. δεν έχουν τη δυνατότητα εξέλιξης.
Το αίτημα είναι να συμπεριλάβετε άρθρο στο παρόν Νομοσχέδιο που να δίνει το δικαίωμα στους διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π. να εκλεγούν, εφόσον έχουν τα τυπικά από το νόμο προσόντα, στη βαθμίδα του μη μόνιμου Επίκουρου καθηγητή.
Με εκτίμηση
κα Υπουργέ, Στο πρόσφατο σχέδιο Νόμου "Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις" δεν υπάρχει κάποιο άρθρο που να αφορά το θέμα εξέλιξης των διδακτόρων Ε.ΔΙ.Π. Οι διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π. αποτελούν, στην πλειονότητα των περιπτώσεων, επιστήμονες με διεθνές κύρος, με αυτοδύναμο διδακτικό έργο, με αναγνωρισμένες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, με βραβεύσεις, υποτροφίες κ.α. και επιτελούν σημαντικό διδακτικό και εργαστηριακό έργο στα ελληνικά πανεπιστήμια. Δυστυχώς, ενώ το έργο που επιτελούν αντιστοιχεί σε αυτό των εισαγωγικών βαθμίδων μελών Δ.Ε.Π. (βαθμίδα λέκτορα και επίκουρου καθηγητή), οι διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π. δεν έχουν τη δυνατότητα εξέλιξης. Το αίτημα είναι να συμπεριλάβετε άρθρο στο παρόν Νομοσχέδιο που να δίνει το δικαίωμα στους διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π. να εκλεγούν, εφόσον έχουν τα τυπικά από το νόμο προσόντα, στη βαθμίδα του μη μόνιμου Επίκουρου καθηγητή. Με εκτίμηση