Η αξιολόγηση είναι ένα εργαλείο το οποίο μπορεί να λειτούργησει θετικά μόνο υπο προυποθέσεις. Άρχικά η αξιολόγηση πρέπει να ασκείται από όλους για όλους. Δηλαδή από τους μαθητές και τους γονείς τους πρός τους καθηγητές και την διεύθυνση του σχολείου, από τους εκπαιδευτικούς προς την διεύθυνση και τους μαθητές και από την διεύθυνση του σχολείου. Ανεξάρτητη αρχή θα πρέπει να επεξεργάζεται όλες αυτές τις αξιολογήσεις και στην συνέχεια να βγάζει και αυτή τα συμπεράσματά της.
Οι διευθυντές των σχολείων πολλές φορές έχουν πολύ λιγότερα τυπικά προσόντα από τους νεότερους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν αναπληρωτές με δύο πτυχία ΑΕΙ, μεταπτυχιακά και επιμορφώσεις που υπηρετούν σε σχολεία όπου ο διεθυντής είναι απόφοιτος Επαγγελματικού λυκείου ή απόφοιτος Τ.Ε.Ι χωρίς καμία άλλη εξειδίκευση. Δυστυχώς αυτό είναι πολύ συχνό φαινόμενο στα Επαγγελματικά Λύκεια. Και όταν ο εκπαιδευτικός είναι αναπληρωτής, τότε αυτό δυσκολεύει ακόμη περισσότερο τα πράγματα. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορεί να υπάρξει αντικειμενική αξιολόγηση.
Τέλος η αξιολόγηση δεν πρέπει να περιλαμβάνει μόνο τις υποκειμενικές απόψεις της εκπαιδευτικής κοινότητας. Θα πρέπει να στηρίζεται και σε μετρήσιμες παραμέτρους όπως η εισαγωγή του πλήθους των παιδιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η ετήσια απόδοσή τους στις εξετάσεις, η συμμετοχή τους σε προγράμματα και δράσεις του σχολείου (π.χ. περιβαλλοντικά προγράμματα).
Η αξιολόγηση είναι ένα εργαλείο το οποίο μπορεί να λειτούργησει θετικά μόνο υπο προυποθέσεις. Άρχικά η αξιολόγηση πρέπει να ασκείται από όλους για όλους. Δηλαδή από τους μαθητές και τους γονείς τους πρός τους καθηγητές και την διεύθυνση του σχολείου, από τους εκπαιδευτικούς προς την διεύθυνση και τους μαθητές και από την διεύθυνση του σχολείου. Ανεξάρτητη αρχή θα πρέπει να επεξεργάζεται όλες αυτές τις αξιολογήσεις και στην συνέχεια να βγάζει και αυτή τα συμπεράσματά της. Οι διευθυντές των σχολείων πολλές φορές έχουν πολύ λιγότερα τυπικά προσόντα από τους νεότερους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν αναπληρωτές με δύο πτυχία ΑΕΙ, μεταπτυχιακά και επιμορφώσεις που υπηρετούν σε σχολεία όπου ο διεθυντής είναι απόφοιτος Επαγγελματικού λυκείου ή απόφοιτος Τ.Ε.Ι χωρίς καμία άλλη εξειδίκευση. Δυστυχώς αυτό είναι πολύ συχνό φαινόμενο στα Επαγγελματικά Λύκεια. Και όταν ο εκπαιδευτικός είναι αναπληρωτής, τότε αυτό δυσκολεύει ακόμη περισσότερο τα πράγματα. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορεί να υπάρξει αντικειμενική αξιολόγηση. Τέλος η αξιολόγηση δεν πρέπει να περιλαμβάνει μόνο τις υποκειμενικές απόψεις της εκπαιδευτικής κοινότητας. Θα πρέπει να στηρίζεται και σε μετρήσιμες παραμέτρους όπως η εισαγωγή του πλήθους των παιδιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η ετήσια απόδοσή τους στις εξετάσεις, η συμμετοχή τους σε προγράμματα και δράσεις του σχολείου (π.χ. περιβαλλοντικά προγράμματα).