Η σωστή εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας είναι διαπιστωμένο ότι δεν είναι εύκολη υπόθεση και απαιτεί συνεχής προσπάθεια, που αρχίζει ήδη από τη νηπιακή ηλικία. Τώρα με το προτεινόμενο νομοσχέδιο καταστρέφεται αυτή η προσπάθεια με την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας από το νηπιαγωγείο, ενώ είναι γεγονός ότι η γλώσσα αυτή δεν είναι συγγενής με την ελληνική (πέραν των δανείων λέξεων που έχει από αυτήν) και θα προκληθεί με βεβαιότητα αθεράπευτη σύγχυση στο μυαλό των μικρών μαθητών, οι οποίοι μπαίνουν για πρώτη φορά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν έχουν όλα τα παιδιά τον ίδιο δείκτη νοημοσύνης. Άστοχο τελείως το χρονικό σημείο που επελέγη για τη διδασκαλία της αγγλικής, έστω και σε απλή μορφή! Υπάρχει αρκετός χρόνος σε μεγαλύτερες τάξεις για τη διδασκαλία της, που θα είναι τότε και πιο αποδοτική!
Η σωστή εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας είναι διαπιστωμένο ότι δεν είναι εύκολη υπόθεση και απαιτεί συνεχής προσπάθεια, που αρχίζει ήδη από τη νηπιακή ηλικία. Τώρα με το προτεινόμενο νομοσχέδιο καταστρέφεται αυτή η προσπάθεια με την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας από το νηπιαγωγείο, ενώ είναι γεγονός ότι η γλώσσα αυτή δεν είναι συγγενής με την ελληνική (πέραν των δανείων λέξεων που έχει από αυτήν) και θα προκληθεί με βεβαιότητα αθεράπευτη σύγχυση στο μυαλό των μικρών μαθητών, οι οποίοι μπαίνουν για πρώτη φορά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν έχουν όλα τα παιδιά τον ίδιο δείκτη νοημοσύνης. Άστοχο τελείως το χρονικό σημείο που επελέγη για τη διδασκαλία της αγγλικής, έστω και σε απλή μορφή! Υπάρχει αρκετός χρόνος σε μεγαλύτερες τάξεις για τη διδασκαλία της, που θα είναι τότε και πιο αποδοτική!