Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Βιδάλη | 5 Μαΐου 2020, 05:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προσωπικά θεωρώ πολύ σημαντικό να αυξηθούν γενικότερα οι ειδικότητες στα σχολεία.. Είναι μαθήματα ανάπτυξης και σωματικής κι εγκεφαλικής και συναίσθηματικης ωρίμανσης... Μιλάω για μαθήματα όχι μόνο γλωσσικά αλλά αναπτυξιακά.. Εικαστικά, μουσική, θεατρική αγωγή. Οι ώρες είναι λίγες. Υπάρχουν παιδιά στα τμήματα Στ που με ρωτάνε με απορία γιατί δεν κάνουμε περισσότερες ώρες στο μάθημα των Εικαστικών, μιας και ειδικά σαυτην την ηλικία εχουμε τόσα θέματα να κάνουμε.. Και δεν ξέρω τι να τους απαντήσω.. Μια ώρα τη βδομάδα δεν αναπληρώνει το κενό.. Μην Υ υποβαθμιζετε το μάθημα της εικαστικης αγωγής.. Είναι σημαντικό για την ωρίμανση και την ανάπτυξη ενός παιδιού.. Από το πώς θα πιάσει ένα ψαλίδι, μέχρι να μάθει να σκέφτεται, να φανταζεται, να συμμετέχει, να εκδηλώνεται συναισθηματικά.. Θεωρώ ότι οι ώρες είναι λίγες από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.. Δώστε τη πρέπουσα σημασία και ρώτηστε τα παιδιά πόσο Χαρούμενα γίνονται την ώρα των Εικαστικών. Μέσα στη τόση ταχύτητα της ζωής είναι κρίμα να μην τους παρέχουμε έστω κάποιες ώρες χαλάρωσης και ταυτόχρονης δημιουργίας.. Άνθρωπος χωρίς ανάπτυξη συναισθηματική είναι μίσος άνθρωπος..