Τα ΕΠΑΛ ως μια αυτόνομη ή και συνδυαστική εκπαιδευτική διαδρομή παρέχει επιλογές! πρώτες και δεύτερες ευκαιρίες!!!! για μαθητές/τριες αποφοίτους ΣΔΕ, αποφοίτους Ειδικών Γυμνασίων, Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων, ανθρώπων που λόγω ιδιαιτεροτήτων μαθησιακών, πολιτισμικών, οικονομικών, κοινωνικών ή και γεωγραφικών αξιοποιούν το δικαίωμα της πρόσβασης στην εκπαίδευση σε μεγαλύτερη ηλικία από αυτήν μιας "ομαλής" και τυπικής εκπαιδευτικής διαδρομής. Ο φραγμός της ηλικίας αποτελεί αρνητική διάκριση για όλους αυτούς και τον αποκλεισμό τους ουσιαστικά από τη συνέχιση των σπουδών τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ή τον επαναπροσανατολισμό τους (εκπαιδευτικό, επαγγελματικό) εφόσον το επιθυμούν. Συνταγματική καταστρατήγηση υπέρ των λίγων, των αρίστων με γνώμονα την προώθηση αυτών των δεύτερης κατηγορίας πολιτών στην σύντομη και εύκολη κατάρτιση (του επιθυμητού επιπέδου 3 που αποδυναμώθηκε τα προηγούμενα χρόνια, κατά την παρούσα ομάδα των ιθυνόντων/συντακτών)!. Στους δε "επιστημονικοφανείς" ισχυρισμούς περί εξορθολογισμού και καταπολέμησης της σχολικής βίας (στην αιτιολογική έκθεση) πραγματικά είναι υποτιμητικό να ανταπαντήσουμε ως επιστήμονες και επαγγελματίες! Πόσο μας υποτιμάτε πια ως πολίτες, μαθητές και εκπαιδευτικούς. Άμεση απόσυρση του άρθρου.
Τα ΕΠΑΛ ως μια αυτόνομη ή και συνδυαστική εκπαιδευτική διαδρομή παρέχει επιλογές! πρώτες και δεύτερες ευκαιρίες!!!! για μαθητές/τριες αποφοίτους ΣΔΕ, αποφοίτους Ειδικών Γυμνασίων, Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων, ανθρώπων που λόγω ιδιαιτεροτήτων μαθησιακών, πολιτισμικών, οικονομικών, κοινωνικών ή και γεωγραφικών αξιοποιούν το δικαίωμα της πρόσβασης στην εκπαίδευση σε μεγαλύτερη ηλικία από αυτήν μιας "ομαλής" και τυπικής εκπαιδευτικής διαδρομής. Ο φραγμός της ηλικίας αποτελεί αρνητική διάκριση για όλους αυτούς και τον αποκλεισμό τους ουσιαστικά από τη συνέχιση των σπουδών τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ή τον επαναπροσανατολισμό τους (εκπαιδευτικό, επαγγελματικό) εφόσον το επιθυμούν. Συνταγματική καταστρατήγηση υπέρ των λίγων, των αρίστων με γνώμονα την προώθηση αυτών των δεύτερης κατηγορίας πολιτών στην σύντομη και εύκολη κατάρτιση (του επιθυμητού επιπέδου 3 που αποδυναμώθηκε τα προηγούμενα χρόνια, κατά την παρούσα ομάδα των ιθυνόντων/συντακτών)!. Στους δε "επιστημονικοφανείς" ισχυρισμούς περί εξορθολογισμού και καταπολέμησης της σχολικής βίας (στην αιτιολογική έκθεση) πραγματικά είναι υποτιμητικό να ανταπαντήσουμε ως επιστήμονες και επαγγελματίες! Πόσο μας υποτιμάτε πια ως πολίτες, μαθητές και εκπαιδευτικούς. Άμεση απόσυρση του άρθρου.