Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χρυσούλα Κ/ | 5 Μαΐου 2020, 06:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ιδιαίτερα θετική την επιστροφή των Λατινικών ως εξεταζόμενο μάθημα στην συγκεκριμένη ομάδα προσανατολισμού. Ως γνωστικό αντικείμενο απαιτείται σε πολλές σχολές αυτού του πεδίου και η απουσία του δημιουργεί ανυπέρβλητες δυσκολίες στους μαθητές που επιθυμούν να περάσουν σε αυτές. Η διαφορά με την κοινωνιολογία είναι ακριβώς αυτή η λέξη, δηλαδή το απαιτείται. Οι φοιτητές των υπολοίπων τμημάτων. των άμεσα συνδεδεμένων με τις κοινωνικές επιστήμες, μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα των σχολών τους χωρίς να χρειαστούν αργότερα επιπλέον φροντιστήρια Κοινωνιολογίας, αντίθετα με τα Λατινικά που η άγνοιά τους σε πολλά τμήματα θα είναι εμπόδιο τόσο στην παρακολούθηση κατά τη διάρκεια της φοίτησης όσο και σε οποιαδήποτε προσπάθειά τους για μεταπτυχιακές σπουδές. Μια συμβιβαστική λύση και για τις δύο πλευρές θα ήταν να δοθεί η δυνατότητα επιλογής στους μαθητές και οι σχολές να αποφασίζουν με ποιο μάθημα (μπορεί κάποιες να επιλέξουν και τα δύο) θα επιτρέπουν την πρόσβαση. Οπωσδήποτε πάντως το να καβγαδίζουν οι καθηγητές για τις ώρες διδασκαλίας τους δεν ωφελεί κανέναν υποψήφιο της Γ Λυκείου.