Σε ό,τι αφορά τη διαπολιτισμική εκπαίδευση είναι πάγιο αίτημα τόσων ετών να υπάρξει ξεχωριστός πίνακας επιλογής εκπαιδευτικών εξειδικευμένων στη διαπολιτισμική αγωγή( σεμινάρια 450 ωρών ΚΕΓ,μεταπτυχιακοί, διδακτορική τίτλοι).Να μην επιλέγεται ο επόμενος υποψήφιος από τον ενιαίο πίνακα γενικής παιδείας.Είναι ένα εύλογο αίτημα εφόσον υπάρχουν ξεχωριστοί πίνακες για την ειδική αγωγή. Με αυτό τον τρόπο θα επιτευχθεί η αγαστή συνεργασία εκπαιδευτικών-γονέων παιδιών μεταναστών- προσφύγων,συντονιστών εκπαίδευσης, τάξεων υποδοχής και Μ.Κ.Ο.( που υποβαστάζουν τα γιγάντια κενά παιδιών που μένουν στο περιθώριο).
Σε ό,τι αφορά τη διαπολιτισμική εκπαίδευση είναι πάγιο αίτημα τόσων ετών να υπάρξει ξεχωριστός πίνακας επιλογής εκπαιδευτικών εξειδικευμένων στη διαπολιτισμική αγωγή( σεμινάρια 450 ωρών ΚΕΓ,μεταπτυχιακοί, διδακτορική τίτλοι).Να μην επιλέγεται ο επόμενος υποψήφιος από τον ενιαίο πίνακα γενικής παιδείας.Είναι ένα εύλογο αίτημα εφόσον υπάρχουν ξεχωριστοί πίνακες για την ειδική αγωγή. Με αυτό τον τρόπο θα επιτευχθεί η αγαστή συνεργασία εκπαιδευτικών-γονέων παιδιών μεταναστών- προσφύγων,συντονιστών εκπαίδευσης, τάξεων υποδοχής και Μ.Κ.Ο.( που υποβαστάζουν τα γιγάντια κενά παιδιών που μένουν στο περιθώριο).