Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Μετά τις εκλογές του Ιουλίου θεωρήσαμε ότι είχαμε κάνει την σωστή επιλογή σχολείου καθώς θα αναβαθμίζατε τα πρότυπα σχολεία.
Από πότε η ανανέωση του μαθητικού πληθυσμού αποτελεί αναβάθμιση στην παιδεία?
Περιμέναμε επιμόρφωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, ανανέωση του υλικοτεχνικού υλικού, διεύρυνση απογευματινών ομίλων, εκπαιδευτικές εκδρομές, προτροπή για μεγαλύτερη συμμετοχή σε διεθνείς διαγωνισμούς κ.λ.π.
Σε τι ακριβώς θα ωφελήσει η ανανέωση μαθητών στο Λύκειο, όταν τα παιδιά θα πρέπει πλέον να επικεντρωθούν στις Πανελλήνιες και δεν θα έχουν μυαλό για την ενίσχυση του προτύπου της αριστείας (όπως εσείς αναφέρετε).
Πώς θα νιώσει το κάθε παιδάκι που ενδεχομένως να έχει αποτύχει στις εισαγωγικές εξετάσεις του Λυκείου και θα πρέπει σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία των 15 ετών να αναζητήσει νέους φίλους και να προσπαθήσει να ενταχθεί σε μια καινούργια μαθησιακή κοινότητα με την ρετσινιά του αποτυχημένου – πρώην αριστούχου?
Με εκτίμηση
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Μετά τις εκλογές του Ιουλίου θεωρήσαμε ότι είχαμε κάνει την σωστή επιλογή σχολείου καθώς θα αναβαθμίζατε τα πρότυπα σχολεία. Από πότε η ανανέωση του μαθητικού πληθυσμού αποτελεί αναβάθμιση στην παιδεία? Περιμέναμε επιμόρφωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, ανανέωση του υλικοτεχνικού υλικού, διεύρυνση απογευματινών ομίλων, εκπαιδευτικές εκδρομές, προτροπή για μεγαλύτερη συμμετοχή σε διεθνείς διαγωνισμούς κ.λ.π. Σε τι ακριβώς θα ωφελήσει η ανανέωση μαθητών στο Λύκειο, όταν τα παιδιά θα πρέπει πλέον να επικεντρωθούν στις Πανελλήνιες και δεν θα έχουν μυαλό για την ενίσχυση του προτύπου της αριστείας (όπως εσείς αναφέρετε). Πώς θα νιώσει το κάθε παιδάκι που ενδεχομένως να έχει αποτύχει στις εισαγωγικές εξετάσεις του Λυκείου και θα πρέπει σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία των 15 ετών να αναζητήσει νέους φίλους και να προσπαθήσει να ενταχθεί σε μια καινούργια μαθησιακή κοινότητα με την ρετσινιά του αποτυχημένου – πρώην αριστούχου? Με εκτίμηση