Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Νίκος Παναγιωτίδης | 5 Μαΐου 2020, 07:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσο ενισχύεται η γνωστική κατεύθυνση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι καταδικασμένη. Το βαθμοθηρικό, ανταγωνιστικό σχολείο που χτίζουμε τα παιδιά δεν το αγαπούν. Ο ρόλος του Δημοτικού σχολείου είναι άλλος. Περισσότερες τέχνες - Μουσική, Θέατρο, Εικαστικά και Χειροτεχνίες - και Αθλητισμό, περισσότερο παιχνίδι και αυτενέργεια, πρωτοβουλία και λιγότερα γνωστικά αντικείμενα, υπάρχει χρόνος γι' αυτά. Αν θέλουμε έξυπνους σκεπτόμενους ανθρώπους. Τα έχουν λύσει οι επιστήμονες δεκαετίες τώρα - για να μην πούμε για τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη. Δε χρειάζεται ανακάλυψη τροχού.