Η εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, η οποία μάλιστα "κρύβεται" μέσα στο νέο νομοσχέδιο και δεν διατυπώνεται σαφώς, στα μεν παιδιά του νηπιαγωγείου και του Δημοτικού παραβιάζει προφανείς αρχές της Παιδαγωγικής, στις δε μεγαλύτερες ηλικίες "ανοίγει τις πόρτες" στους εκπαιδευτικούς να προωθήσουν τις δικές τους απόψεις οι οποίες μπορεί να είναι επικίνδυνες.
Έτυχε στην ηλικία του Γυμνασίου να έχω καθηγητή Βιολογίας που το μάθημά του περιστρεφόταν συχνά περί τα σχετικά θέματα, υποβιβάζοντας και εκχυδαΐζοντας το επίπεδο μέσα στην σχολική αίθουσα, με το προκάλυμμα της ενασχόλησης με τη βιολογία και το ανθρώπινο σώμα. Αυτό γινόταν εν γνώσει, δυστυχώς, και άλλων εκπαιδευτικών, και με παντελή ανυπαρξία ελέγχου.
Το πρόβλημα είναι ότι με το νέο αυτό πρόγραμμα, πιθανές τέτοιες ακραίες συμπεριφορές πλέον θεσμοθετούνται, ή μάλλον καλύπτονται θεσμικά!
Πέραν των παραπάνω, για άλλη μια φορά η οικογένεια δείχνει να μην αποτελεί για το κράτος τον κατεξοχήν φορέα διαπαιδαγώγησης των παιδιών...
Η εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, η οποία μάλιστα "κρύβεται" μέσα στο νέο νομοσχέδιο και δεν διατυπώνεται σαφώς, στα μεν παιδιά του νηπιαγωγείου και του Δημοτικού παραβιάζει προφανείς αρχές της Παιδαγωγικής, στις δε μεγαλύτερες ηλικίες "ανοίγει τις πόρτες" στους εκπαιδευτικούς να προωθήσουν τις δικές τους απόψεις οι οποίες μπορεί να είναι επικίνδυνες. Έτυχε στην ηλικία του Γυμνασίου να έχω καθηγητή Βιολογίας που το μάθημά του περιστρεφόταν συχνά περί τα σχετικά θέματα, υποβιβάζοντας και εκχυδαΐζοντας το επίπεδο μέσα στην σχολική αίθουσα, με το προκάλυμμα της ενασχόλησης με τη βιολογία και το ανθρώπινο σώμα. Αυτό γινόταν εν γνώσει, δυστυχώς, και άλλων εκπαιδευτικών, και με παντελή ανυπαρξία ελέγχου. Το πρόβλημα είναι ότι με το νέο αυτό πρόγραμμα, πιθανές τέτοιες ακραίες συμπεριφορές πλέον θεσμοθετούνται, ή μάλλον καλύπτονται θεσμικά! Πέραν των παραπάνω, για άλλη μια φορά η οικογένεια δείχνει να μην αποτελεί για το κράτος τον κατεξοχήν φορέα διαπαιδαγώγησης των παιδιών...