Έχει ενδιαφέρον που το Υπουργείο ασχολείται τόσο πολύ με την ανάπτυξη «δεξιοτήτων», όπως λέει, για τα παιδιά του νηπιαγωγείου, την ώρα που όλο το υπόλοιπο σύστημα εκπαίδευσης βουλιάζει. Τα παιδιά προετοιμάζονται για τις πανελλήνιες και δεν ασχολούνται πραγματικά να μάθουν, κάτι που οφείλεται στο εκπαιδευτικό σύστημα.
Μην βάλετε τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, ούτε τους θεματικούς κύκλους περί σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης κοκ. Αφαιρέστε και τις 3 ξένες γλώσσες από το Δημοτικό Σχολείο. Τα παιδιά δεν μπορούν να διαχειριστούν αυτές τις καταστάσεις. Εκτός, φυσικά, αν στόχος σας είναι να ορίζετε εσείς τι θα κάνουν τα παιδιά: από την «επιλογή» φύλου μέχρι το ποια γλώσσα θα μιλάνε τελικά.
Έχει ενδιαφέρον που το Υπουργείο ασχολείται τόσο πολύ με την ανάπτυξη «δεξιοτήτων», όπως λέει, για τα παιδιά του νηπιαγωγείου, την ώρα που όλο το υπόλοιπο σύστημα εκπαίδευσης βουλιάζει. Τα παιδιά προετοιμάζονται για τις πανελλήνιες και δεν ασχολούνται πραγματικά να μάθουν, κάτι που οφείλεται στο εκπαιδευτικό σύστημα. Μην βάλετε τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, ούτε τους θεματικούς κύκλους περί σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης κοκ. Αφαιρέστε και τις 3 ξένες γλώσσες από το Δημοτικό Σχολείο. Τα παιδιά δεν μπορούν να διαχειριστούν αυτές τις καταστάσεις. Εκτός, φυσικά, αν στόχος σας είναι να ορίζετε εσείς τι θα κάνουν τα παιδιά: από την «επιλογή» φύλου μέχρι το ποια γλώσσα θα μιλάνε τελικά.