• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης' | 26 Νοεμβρίου 2009, 13:41

    1) Καμία απόσπαση εκπαιδευτικού σε διοικητική θέση. Να επιτρέπονται μόνο μετατάξεις με ευνοϊκότερο από το ισχύον πλαίσιο. Ο εκπαιδευτικός εξετάζεται και διορίζεται για να διδάσκει. Δεν είναι λογικό να απασχολούνται υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ για να βγάζουν φωτοτυπίες. 2) Διορισμός μόνιμων διοικητικών υπαλλήλων σε υπηρεσίες και σχολεία. Δεν είναι δυνατόν να απασχολούνται 2 και 3 εκπαιδευτικοί (διαφορετικοί κάθε χρονιά) σε γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία. Δεν μπορεί να υπάρξει οργάνωση με αυτόν τον τρόπο. 3) Δυνατότητα μετάθεσης σε συγκεκριμένο σχολείο και όχι περιοχή και παραμονή για 3 χρόνια, ώστε να μπορεί ο εκπαιδευτικός να προγραμματίσει το εκπαιδευτικό του έργο. 4) Εξορθολογισμός των μορίων δυσμενών συνθηκών. Έχουν αλλάξει σε πολλές περιοχές οι συνθήκες διαβίωσης και πρόσβασης σε σχέση με τον τελευταίο καθορισμό των μορίων. 5) Τα μόρια μετάθεσης να μην ακολουθούν τον εκπαιδευτικό, έτσι ώστε να πριμοδοτείται αυτός που θα επενδύσει με την παρουσία του σε κάποια περιοχή. 6) Προτεραιότητα στις απόσπασεις σε όσους έχουν συγκεκριμένα δικαιολογητικά. 7) Επανακατανομή βάσει μορίων των οργανικών θέσεων μετά από 9 χρόνια. Γιατί να υπηρετεί ισόβια στο ίδιο σχολείο κάποιος εκπαιδευτικός; 8) Απώλεια οργανικής θέσης μετά από οικειοθελή και συνεχόμενη διετή απουσία από αυτήν. 9) Κατάργηση των μορίων συνυπηρέτησης. Γιατί οι εκπαιδευτικοί πρέπει να παντρεύονται δημόσιους υπάλληλους; 10) Αύξηση των μορίων της πρώτης προτίμησης και της εντοπιότητας. 11) Κατάργηση της προτεραιότητας διορισμού των πολυτέκνων, αλλά διατήρηση των απαλλαγών τους. συνεχίζεται...