Όποιος έχει μπει μέσα σε σχολικές τάξεις ( νηπιαγωγεία συγκεκριμένα) μπορεί να αμέσως να αναρωτηθεί για τα ακόλουθα και να αντιληφθεί ποια μέτρα δεν προσφέρουν ουσιαστικές αλλαγές.
- πόσο ασήμαντη είναι άραγε η μόνιμη παρουσία βοηθητικού προσωπικού μέσα σε μια τάξη νηπιαγωγείου; 25 παιδιά και μια/ένας νηπιαγωγός , μια καθημερινή περίπτωση ;την ώρα του διαλείμματος , ένα παιδάκι χρειάζεται να πάει τουαλέτα (εννοείται ότι μπορεί συνήθως αν δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη ανάγκη).Λόγω όμως της ιδιαιτερότητας αυτής της ηλικίας αναρωτιέμαι που θα πρώτο πάει μια/ένας νηπιαγωγός όταν ακούσει το παιδάκι να τη ζητάει από μέσα και αυτή πρέπει να επιβλέπει τα υπόλοιπα παιδιά
- πόσο άραγε ασήμαντη είναι τελικά η παρουσία επίσης προσωπικού καθαριότητας ( έστω την ώρα του διαλείμματος ) προκειμένου τα παιδιά να έχουν τους απαιτούμενους καθαρούς χώρους; (εκτός κι αν το κάνει η/ο νηπιαγωγός ενώ ταυτόχρονα βρίσκεται με τα παιδιά)
- πόσο επίσης τελικά ασήμαντη κρίνεται η παρουσία ψυχολόγων για να στηρίζουν τις/τους νηπιαγωγούς και τις οικογένειες των παιδιών;
- πόσο ασήμαντο είναι τελικά να μπορούν τα νηπιαγωγεία να προμηθεύονται καινούρια παραμύθια και παιχνίδια για τα παιδιά;
πιστεύω ότι όποιος έχει βρεθεί μέσα σε τάξη δεν μπορεί παρά να αναγνωρίσει αυτές τις ελλείψεις μπροστά στις οποίες το να συζητάμε την εκμάθηση αγγλικών με όποιο τρόπο μέσα στην τάξη φαντάζει τόσο ανούσιο.
ευχαριστώ
Όποιος έχει μπει μέσα σε σχολικές τάξεις ( νηπιαγωγεία συγκεκριμένα) μπορεί να αμέσως να αναρωτηθεί για τα ακόλουθα και να αντιληφθεί ποια μέτρα δεν προσφέρουν ουσιαστικές αλλαγές. - πόσο ασήμαντη είναι άραγε η μόνιμη παρουσία βοηθητικού προσωπικού μέσα σε μια τάξη νηπιαγωγείου; 25 παιδιά και μια/ένας νηπιαγωγός , μια καθημερινή περίπτωση ;την ώρα του διαλείμματος , ένα παιδάκι χρειάζεται να πάει τουαλέτα (εννοείται ότι μπορεί συνήθως αν δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη ανάγκη).Λόγω όμως της ιδιαιτερότητας αυτής της ηλικίας αναρωτιέμαι που θα πρώτο πάει μια/ένας νηπιαγωγός όταν ακούσει το παιδάκι να τη ζητάει από μέσα και αυτή πρέπει να επιβλέπει τα υπόλοιπα παιδιά - πόσο άραγε ασήμαντη είναι τελικά η παρουσία επίσης προσωπικού καθαριότητας ( έστω την ώρα του διαλείμματος ) προκειμένου τα παιδιά να έχουν τους απαιτούμενους καθαρούς χώρους; (εκτός κι αν το κάνει η/ο νηπιαγωγός ενώ ταυτόχρονα βρίσκεται με τα παιδιά) - πόσο επίσης τελικά ασήμαντη κρίνεται η παρουσία ψυχολόγων για να στηρίζουν τις/τους νηπιαγωγούς και τις οικογένειες των παιδιών; - πόσο ασήμαντο είναι τελικά να μπορούν τα νηπιαγωγεία να προμηθεύονται καινούρια παραμύθια και παιχνίδια για τα παιδιά; πιστεύω ότι όποιος έχει βρεθεί μέσα σε τάξη δεν μπορεί παρά να αναγνωρίσει αυτές τις ελλείψεις μπροστά στις οποίες το να συζητάμε την εκμάθηση αγγλικών με όποιο τρόπο μέσα στην τάξη φαντάζει τόσο ανούσιο. ευχαριστώ