Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Παπαδημητροπούλου Άννα | 5 Μαΐου 2020, 08:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γιατί η χημεία δεν βρίσκεται με τη βιολογία (στην 1η ομάδα); Γιατί τα αρχαία να είναι μαζί τους; Κάντε μία ομάδα με λατινικά, αρχαία, ιστορία κλπ. Τέλος υπάρχουν μαθητές που δεν θέλουν να πάνε στο πανεπιστήμιο, θέλουν να μάθουν μια τέχνη (όχι καλλιτεχνικά) να γνωρίζουν να αλλάξουν μια λάμπα, να φτιάξουν μπετον, να βιδώσουν μια βίδα, να φυτέψουν μαρούλια ή να δώσουν τις πρώτες βοήθειες , να σβήσουν μια φωτιά, να μάθουν τα σήματα, ας παίξουν και ένα μουσικό όργανο.. Απλά πράγματα που θα μπορούσε να μάθει κάποιος που δεν θα ήθελε να σπουδάσει. Άρα ας γίνει μια τέτοια ομάδα ή ένας τύπος σχολείου που μετά αν θέλουν να έχουν πρόσβαση σε Ε.ΠΑΛ. Υπάρχουν μαθητές που θα ενδιαφέρονταν περισσότερο για κάτι πρακτικό παρά για μια εξίσωση.