• Σχόλιο του χρήστη 'Ν. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ' | 5 Μαΐου 2020, 09:00

    Η εποχή της υγειονομικής κρίσης στην οποία ζούμε δημιουργεί πολλές ανασφάλειες σε όλες τις ελληνικές οικογένειες. Ο εξορθολογισμός του συστήματος της εισαγωγής στη τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι ίσως επιβεβλημένος και αυτό περιμέναμε από το νομοσχέδιο της κυβέρνησης. Αντί αυτού βλέπουμε μια βιασύνη να νομοθετηθεί ένα σύστημα που ίσως να ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα προ κορονοϊού. Πώς θα σταθούν στα πόδια τους τα παιδιά της φετινής πρώτης Λυκείου και τα πρωτάκια της επόμενης σχολικής χρονιάς, όταν συρρικνώνονται τα μαθήματα κοινωνικής και πολιτικής παιδείας που ευαισθητοποιούν και προτείνουν συλλογικές λύσεις στα κοινωνικά προβλήματα; Πώς θα βελτιωθεί η χρηστική αλλά και η κριτική αξία της γνώσης καθώς αντικαθίσταται η κοινωνιολογία από τα λατινικά; Ποια είναι η χρησιμότητα της στην εποχή του κορονοιού; Και αν είναι, κυρία Κεραμέως, η ενίσχυση των ανθρωπιστικών σπουδών, γιατί δεν ενισχύεται τα αρχαία ελληνικά; Παράλληλα, δώστε την ευκαιρία σε ένα μάθημα όπως η Κοινωνιολογία να δώσει λύσεις στη δύσκολη κορονοεποχή. Η επιμονή να εξαφανιστεί ένα μάθημα πριν ακόμα διανύσει τον πρώτο του χρόνο ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο, οδηγεί τον κοινό νου να αναλογιστεί ότι γίνεται μόνο για λόγους πολιτικού ρεβανσισμού και θεωρώ ότι αυτό αδικεί την όλη προσπάθεια που καταβάλετε. Κωφεύετε στα τμήματα των κοινωνικών και ανθρωπιστικών σπουδών που προκρίνουν ως προαπαιτούμενο την κοινωνιολογία. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη διαμηνύει σε όλους τους τόνους ότι ασκεί μια πολιτική που ενώνει τους Έλληνες και δεν τους διαιρεί. Γιατί λοιπόν όχι κοινωνιολογία;