Θεωρῶ ὅτι ἐπειδή το συγκεκριμένο θέμα εἶναι εὐαίσθητο καλύτερο θά ἦταν νά γίνονταν κατάλληλα σεμινάρια άπό ὑπεύθυνους εἰδικούς στούς γονεῖς καί ἐκείνοι μέ τήν σειρά τους νά ἐνημέρωναν τά παιδιά στην ἠλικία πού θά ἐκριναν. Μέ δεδομένη τήν ἀνεπάρκεια τῶν έκπαιδευτικῶν συστημάτων κανεῖς δέν ἐγγυάται πῶς τό συγκεκριμένο μάθημα θά διδαχθεῖ σωστά. Ὑπάρχουν π.χ. μαθητές γυμνασίου πού δέν γνωρίζουν προπαίδεια. Μαθήματα ὅπως ἐπιχειρηματικότητα, ἐπαγγελματικός προσανατολισμός διδάσκονται πλημμελῶς ἤ καί καθόλου γιά τήν πλειοψηφία τῶν παιδιῶν στά Δημόσια σχολεῖα. Ἀκὀμη καί πτυχιούχοι ἀνωτάτων σχολῶν δυσκολεύονται νά ξεκαθαρίσουν βασικές ἔννοιες τῆς γλῶσσας. Γιατί ἡ βιασύνη νά θεσπισθεί ἕνα τέτοιο μάθημα μέ τόσα κενά στήν ἐκπαἰδευση; Ἐξετάσθηκε ἡ ἐμπειρία ἄλλων χωρῶν θετική ἥ άρνητική; Ενδεχομένως μέ τον τρόπο πού θά διδαχθεί το μάθημα νά παραβιαστοῦν δικαιώματα θρησκευτικῶν μειονοτήτων ὅπως Ίσραηλιτῶν, Μουσουλμάνων καί Χριστιανῶν ὄλων τῶν δογμάτων. Χριστός Ἀνέστη.
Θεωρῶ ὅτι ἐπειδή το συγκεκριμένο θέμα εἶναι εὐαίσθητο καλύτερο θά ἦταν νά γίνονταν κατάλληλα σεμινάρια άπό ὑπεύθυνους εἰδικούς στούς γονεῖς καί ἐκείνοι μέ τήν σειρά τους νά ἐνημέρωναν τά παιδιά στην ἠλικία πού θά ἐκριναν. Μέ δεδομένη τήν ἀνεπάρκεια τῶν έκπαιδευτικῶν συστημάτων κανεῖς δέν ἐγγυάται πῶς τό συγκεκριμένο μάθημα θά διδαχθεῖ σωστά. Ὑπάρχουν π.χ. μαθητές γυμνασίου πού δέν γνωρίζουν προπαίδεια. Μαθήματα ὅπως ἐπιχειρηματικότητα, ἐπαγγελματικός προσανατολισμός διδάσκονται πλημμελῶς ἤ καί καθόλου γιά τήν πλειοψηφία τῶν παιδιῶν στά Δημόσια σχολεῖα. Ἀκὀμη καί πτυχιούχοι ἀνωτάτων σχολῶν δυσκολεύονται νά ξεκαθαρίσουν βασικές ἔννοιες τῆς γλῶσσας. Γιατί ἡ βιασύνη νά θεσπισθεί ἕνα τέτοιο μάθημα μέ τόσα κενά στήν ἐκπαἰδευση; Ἐξετάσθηκε ἡ ἐμπειρία ἄλλων χωρῶν θετική ἥ άρνητική; Ενδεχομένως μέ τον τρόπο πού θά διδαχθεί το μάθημα νά παραβιαστοῦν δικαιώματα θρησκευτικῶν μειονοτήτων ὅπως Ίσραηλιτῶν, Μουσουλμάνων καί Χριστιανῶν ὄλων τῶν δογμάτων. Χριστός Ἀνέστη.