Διαφωνώ κάθετα.
Άραγε συμβαδίζει με τη νοητική δυνατότητα του νηπίου η προωθούμενη αγωγή -«διαπαιδαγώγηση»-ή δεν την λογαριάζουμε, προκειμένου να επιτύχουμε αλλότριους σκοπούς;
Τι «αποθηκεύουμε» στο νήπιο και τι απωθημένα του δημιουργούμε για το μέλλον του;Πώς θα τα αποκωδικοποιήσει στη συνέχεια;
Ανήκει στην Οικογένειά του το νήπιο ή το αρπάζουμε από κει, για να το «στρατεύσουμε» σε παγκόσμιους αόρατους προγραμματισμούς;
Ή μήπως επιβεβαιώνουμε την απουσία της Οικογένειας, που έντεχνα μεθοδεύσαμε;
Προβληματίζομαι.
Διαφωνώ κάθετα. Άραγε συμβαδίζει με τη νοητική δυνατότητα του νηπίου η προωθούμενη αγωγή -«διαπαιδαγώγηση»-ή δεν την λογαριάζουμε, προκειμένου να επιτύχουμε αλλότριους σκοπούς; Τι «αποθηκεύουμε» στο νήπιο και τι απωθημένα του δημιουργούμε για το μέλλον του;Πώς θα τα αποκωδικοποιήσει στη συνέχεια; Ανήκει στην Οικογένειά του το νήπιο ή το αρπάζουμε από κει, για να το «στρατεύσουμε» σε παγκόσμιους αόρατους προγραμματισμούς; Ή μήπως επιβεβαιώνουμε την απουσία της Οικογένειας, που έντεχνα μεθοδεύσαμε; Προβληματίζομαι.