Ως Νηπιαγωγός και πολύτεκνη μητέρα διαφωνώ με την επιβολή της «Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» στο Νηπιαγωγείο και στην Πρωτοβάθμια γενικότερα.
Σε ποια επιστημονικά δεδομένα βασίζεται μια τέτοια απόφαση;
Το (ΔΕΠΠΣ) Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών για το Νηπιαγωγείο προσδιορίζει τις κατευθύνσεις των προγραμμάτων σχεδιασμού και ανάπτυξης δραστηριοτήτων Γλώσσας, Μαθηματικών , Μελέτης Περιβάλλοντος, Δημιουργίας και Έκφρασης ( εικαστικά, μουσική , δραματική τέχνη, φυσική αγωγή) και Πληροφορικής. Τα προγράμματα αυτά δεν νοούνται ως ξεχωριστά διδακτικά αντικείμενα και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία , αλλά για τον προγραμματισμό και την υλοποίηση δραστηριοτήτων που έχουν νόημα και σκοπό για τα ίδια τα παιδιά.
Μέσα από την διαθεματικότητα ο εκπαιδευτικός διαμορφώνει ένα ασφαλές και άνετο περιβάλλον , προσφέρει στα παιδιά τα υλικά και τα μέσα, λαμβάνει υπόψη του τα βιώματα και τις εμπειρίες των παιδιών.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση βασίζεται σε προγράμματα ολιστικού τύπου σεξουαλικής εκπαίδευσης όπου ενθαρρύνουν σχεδόν εμμονικά την σεξουαλική ικανοποίηση των παιδιών με άτομα ιδίου και διαφορετικού φύλου, είναι φανατικά υπέρ των εκτρώσεων, δείχνουν την αναπαραγωγική πράξη σε φωτογραφίες σε παιδιά νηπιαγωγείου, κάνουν λόγο στα παιδιά για την σεξουαλική αυτοϊκανοποίηση, περνά το μήνυμα πως το φύλο είναι ρευστό σε παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού και μπορούν να διαλέξουν τι φύλο θέλουν να έχουν, δείχνουν την χρήση του προφυλακτικού σε μαθητές δημοτικού……
Μιλάμε για καταστροφή της ψυχοσύνθεσής τους και ανεπανόρθωτα ψυχικά τραύματα, τα οποία ως ενήλικες δεν θα μπορούν να διαχειριστούν….
Διαφωνώ κάθετα.
Ως Νηπιαγωγός και πολύτεκνη μητέρα διαφωνώ με την επιβολή της «Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» στο Νηπιαγωγείο και στην Πρωτοβάθμια γενικότερα. Σε ποια επιστημονικά δεδομένα βασίζεται μια τέτοια απόφαση; Το (ΔΕΠΠΣ) Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών για το Νηπιαγωγείο προσδιορίζει τις κατευθύνσεις των προγραμμάτων σχεδιασμού και ανάπτυξης δραστηριοτήτων Γλώσσας, Μαθηματικών , Μελέτης Περιβάλλοντος, Δημιουργίας και Έκφρασης ( εικαστικά, μουσική , δραματική τέχνη, φυσική αγωγή) και Πληροφορικής. Τα προγράμματα αυτά δεν νοούνται ως ξεχωριστά διδακτικά αντικείμενα και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία , αλλά για τον προγραμματισμό και την υλοποίηση δραστηριοτήτων που έχουν νόημα και σκοπό για τα ίδια τα παιδιά. Μέσα από την διαθεματικότητα ο εκπαιδευτικός διαμορφώνει ένα ασφαλές και άνετο περιβάλλον , προσφέρει στα παιδιά τα υλικά και τα μέσα, λαμβάνει υπόψη του τα βιώματα και τις εμπειρίες των παιδιών. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση βασίζεται σε προγράμματα ολιστικού τύπου σεξουαλικής εκπαίδευσης όπου ενθαρρύνουν σχεδόν εμμονικά την σεξουαλική ικανοποίηση των παιδιών με άτομα ιδίου και διαφορετικού φύλου, είναι φανατικά υπέρ των εκτρώσεων, δείχνουν την αναπαραγωγική πράξη σε φωτογραφίες σε παιδιά νηπιαγωγείου, κάνουν λόγο στα παιδιά για την σεξουαλική αυτοϊκανοποίηση, περνά το μήνυμα πως το φύλο είναι ρευστό σε παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού και μπορούν να διαλέξουν τι φύλο θέλουν να έχουν, δείχνουν την χρήση του προφυλακτικού σε μαθητές δημοτικού…… Μιλάμε για καταστροφή της ψυχοσύνθεσής τους και ανεπανόρθωτα ψυχικά τραύματα, τα οποία ως ενήλικες δεν θα μπορούν να διαχειριστούν…. Διαφωνώ κάθετα.