Το να αλλάζεις το Σχολικο περιβάλλον σε παιδιά χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος είναι λαθος παιδαγωγικά.Ειναι σίγουρο πως οι εισηγητές του πολυνομοσχεδίου αν είχαν ζητήσει και είχαν σεβαστεί τη γνώμη ειδικών θα τους είχαν αποτρέψει από ένα τέτοιο λαθος.Την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος την επιστρατεύουνε ως τελευταία λύση σε πολύ σοβαρά προβληματα κοινωνικής ένταξης των μαθητών.Εκτος αν είναι επιθυμία του ίδιου του μαθητή και της οικογένειας του.Τα σχολεία που έχουν εξετάσεις-πρότυπα είναι κάτι διαφορετικό γιατί εκεί εισάγεσαι σε ένα σχολείο με συγκεκριμένο καθεστώς το οποίο γνωρίζεις από πριν και το επιθυμείς. Τέλος,σε όλο τον δυτικό κόσμο υπάρχει η τάση να ελαττώνονται οι πολλές εξετάσεις στα σχολεία καθώς έχει βρεθεί ότι δεν βοηθάει ακαδημαϊκά τους μικρούς μαθητές ...εδώ γιατί γίνεται το αντίθετο ...γιατί για άλλη μια φορά πάμε προς τα πίσω αντί μπροστά;
Το να αλλάζεις το Σχολικο περιβάλλον σε παιδιά χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος είναι λαθος παιδαγωγικά.Ειναι σίγουρο πως οι εισηγητές του πολυνομοσχεδίου αν είχαν ζητήσει και είχαν σεβαστεί τη γνώμη ειδικών θα τους είχαν αποτρέψει από ένα τέτοιο λαθος.Την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος την επιστρατεύουνε ως τελευταία λύση σε πολύ σοβαρά προβληματα κοινωνικής ένταξης των μαθητών.Εκτος αν είναι επιθυμία του ίδιου του μαθητή και της οικογένειας του.Τα σχολεία που έχουν εξετάσεις-πρότυπα είναι κάτι διαφορετικό γιατί εκεί εισάγεσαι σε ένα σχολείο με συγκεκριμένο καθεστώς το οποίο γνωρίζεις από πριν και το επιθυμείς. Τέλος,σε όλο τον δυτικό κόσμο υπάρχει η τάση να ελαττώνονται οι πολλές εξετάσεις στα σχολεία καθώς έχει βρεθεί ότι δεν βοηθάει ακαδημαϊκά τους μικρούς μαθητές ...εδώ γιατί γίνεται το αντίθετο ...γιατί για άλλη μια φορά πάμε προς τα πίσω αντί μπροστά;