Τα παιδια στη νηπιακη ηλικια δεν εχουν αναγκη απο σεξουαλικη διαπαδαγωγηση, χρειαζονται να μαθουν κανονες υγιεινης, διατροφης, να μαθουν τα μερη του σωματος κ ποια η χρησιμοτητας τους. Τα σχολεια χρειαζονται εξειδικευμενο προσωπικο με απαραιτητες γνωσεις ο καθενας στο αντικειμενο του, δεν μπορουν ολοι να τα κανουν ολα. Πολλα παιδια ερχομενα στο νηπιο δεν γνωριζουν βασικους κανονες υγιεινης, δε γνωριζουν καλες συμπεριφορες στο τραπεζι η στη παρεα, δεν γνωριζουν κυκλοφοριακη αγωγη για αποφυγη ατυχηματων, αυτα πρεπει να διδαχθουν, τετοιου ειδους θεματικες ενοτητες και να ενισχυθουν απο καταλληλο προσωπικο.
Τα παιδια στη νηπιακη ηλικια δεν εχουν αναγκη απο σεξουαλικη διαπαδαγωγηση, χρειαζονται να μαθουν κανονες υγιεινης, διατροφης, να μαθουν τα μερη του σωματος κ ποια η χρησιμοτητας τους. Τα σχολεια χρειαζονται εξειδικευμενο προσωπικο με απαραιτητες γνωσεις ο καθενας στο αντικειμενο του, δεν μπορουν ολοι να τα κανουν ολα. Πολλα παιδια ερχομενα στο νηπιο δεν γνωριζουν βασικους κανονες υγιεινης, δε γνωριζουν καλες συμπεριφορες στο τραπεζι η στη παρεα, δεν γνωριζουν κυκλοφοριακη αγωγη για αποφυγη ατυχηματων, αυτα πρεπει να διδαχθουν, τετοιου ειδους θεματικες ενοτητες και να ενισχυθουν απο καταλληλο προσωπικο.