Η αξιολόγηση ποτέ δεν λειτούργησε αντικειμενικά στο ελληνικό δημόσιο, ούτε θα λειτουργήσει κατά την γνώμη μας. Η αξιοκρατία ξεκινάει απο ψηλά προς τα χαμηλά και αυτό που είναι εμφανές είναι το γεγονός πως η αξιολόγηση είναι για τους άλλους και όχι δια τους δικούς μας του βαθύτερου κομματικού κράτους που θα βρούν τρόπο να διαβάλουν τη βάση της ισονομίας -ισοπολιτείας. Όταν λυθούν αξιοκρατικά οι τοποθετήσεις στην ιεραρχία των υπουργείων απο υπουργούς και γενικούς γραμματείς και συμβούλους χωρίς πολιτικά κριτήρια, τότε να έρθετε για αξιολογήσεις εκπαιδευτικών. Όταν λύσετε τον γρίφο των σωστών παιδαγωγικών μαθημάτων και ύλης, όταν δώσετε σωστά βιβλία και σωστό πρόγραμμα σπουδών τότε να έρθετε για αξιολόγηση εκπαιδευτικών. Όταν λύσετε το θέμα των σαθρών κτηριακών δομών, τις ελλείψεις υποδομών και χώρων, μηχανημάτων και όταν θέσετε την σωστή νομοθεσία της αντιμετώπισης των ανάγωγων μαθητών και θέσετε σωστά τα όρια των γονέων/κηδεμόνων τότε να έρθετε για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί είναι μόνιμα αυτοί που στοχοποιούνται απο ένα σύστημα που δεν έχει σχεδιαστεί με σωστές και λειτουργικές βάσεις στην εκπαίδευση. Είμαστε υποχρεωμένοι όσο υφίστανται αυτά που αναφέρθηκαν ανωτέρω να είμαστε αντίθετοι με οποιαδήποτε αξιολόγηση εκπαιδευτικών για τον απλό λόγο ότι κάποιοι θα είναι θύματα των καταστάσεων χωρίς να μπορούν να αντιδράσουν ανάλογα.
Η αξιολόγηση ποτέ δεν λειτούργησε αντικειμενικά στο ελληνικό δημόσιο, ούτε θα λειτουργήσει κατά την γνώμη μας. Η αξιοκρατία ξεκινάει απο ψηλά προς τα χαμηλά και αυτό που είναι εμφανές είναι το γεγονός πως η αξιολόγηση είναι για τους άλλους και όχι δια τους δικούς μας του βαθύτερου κομματικού κράτους που θα βρούν τρόπο να διαβάλουν τη βάση της ισονομίας -ισοπολιτείας. Όταν λυθούν αξιοκρατικά οι τοποθετήσεις στην ιεραρχία των υπουργείων απο υπουργούς και γενικούς γραμματείς και συμβούλους χωρίς πολιτικά κριτήρια, τότε να έρθετε για αξιολογήσεις εκπαιδευτικών. Όταν λύσετε τον γρίφο των σωστών παιδαγωγικών μαθημάτων και ύλης, όταν δώσετε σωστά βιβλία και σωστό πρόγραμμα σπουδών τότε να έρθετε για αξιολόγηση εκπαιδευτικών. Όταν λύσετε το θέμα των σαθρών κτηριακών δομών, τις ελλείψεις υποδομών και χώρων, μηχανημάτων και όταν θέσετε την σωστή νομοθεσία της αντιμετώπισης των ανάγωγων μαθητών και θέσετε σωστά τα όρια των γονέων/κηδεμόνων τότε να έρθετε για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί είναι μόνιμα αυτοί που στοχοποιούνται απο ένα σύστημα που δεν έχει σχεδιαστεί με σωστές και λειτουργικές βάσεις στην εκπαίδευση. Είμαστε υποχρεωμένοι όσο υφίστανται αυτά που αναφέρθηκαν ανωτέρω να είμαστε αντίθετοι με οποιαδήποτε αξιολόγηση εκπαιδευτικών για τον απλό λόγο ότι κάποιοι θα είναι θύματα των καταστάσεων χωρίς να μπορούν να αντιδράσουν ανάλογα.