Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μπούτλας Γεώργιος | 5 Μαΐου 2020, 09:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ τα Λατινικά απαραίτητο εφόδιο για την διδασκαλία οποιουδήποτε γνωστικού πεδίου. Δεν διδασκόμαστε μόνο ότι μας χρησιμεύει απλά, αλλά ότι μας καλλιεργεί. Η αποκοπή απο τις ρίζες του Ελληνορωμαικού πολιτισμού δεν είναι μια συνετή κίνηση στο πλαίσιο μιας Ευρώπης που αγωνίζεται για μια νέα συλλογική ταυτότητα. Εδώ ακόμη και σε ιατρικές σχολές του εξωτερικού διδάσκονται τα Λατινικά. Τα Λατινικά και τα αρχαία Ελληνικά δεν είναι απλά μαθήματα, είναι εργαλεία βασικά για την ευρύτερη γνώση. Θα ήταν ένα εσφαλμένο μήνυμα απο την πολιτεία η κατάργησή τους στο πλαίσιο μιας χρησιμοθηρικής εκπαίδευσης.