Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες του ΥΠΑΙΘ,
ως Έλληνας πολίτης και απόφοιτος Ελληνικών σχολείων μέσα στα χρόνια μου έγινε ξεκάθαρο το μέγεθος των προβλημάτων της παιδείας μας. Το συγκεκριμένο άρθρο του οποίου το περιεχόμενο σχολιάζω εδώ αφορά τις αιφνιδιαστικές αλλαγές στην συμετοχή μαθητών στο πρότυπα σχολεία.
Αναρωτιέμαι λοιπόν ποιά ακριβώς χρησιμότητα έχει μια τέτοια αλλαγή? Τι απαιτείτε ακριβώς από παιδιά στην μέση ακριβώς της εφηβικής τους περιπέτειας? Να ξαναμπούν στην διαδικασία εξετάσεων. Να γίνουν ανταγωνιστές των συμμαθητών τους. Να ανασχεδιάσουν το μέλλον της εκπαιδευσής τους.
Δεν χρειάζεται, νομίζω, βέβαια να επισημάνω ότι τα παιδιά αυτά έχουν ΗΔΗ περάσει από απαιτητικότατες εξετάσεις, έχουν αλλάξει τρόπο ζωής για να φοιτήσουν στα διάφορα πρότυπα (μην ξεχνάτε ότι τα παιδιά έρχονται από διάφορες περιοχές - με ότι αυτό συνεπάγεται).
Και κυρίως, η αλλαγή σας ανατρέπει τα δεδομένα σύμφωνα με τα οποία αυτοί οι μαθητές έδωσαν εξετάσεις!!
Αναρωτιέμαι λοιπόν γιατί έρχεται αυτή η αλλαγή. Κυρίως όμως ανησυχώ για το μάθημα που παίρνουν όλοι αυτοί οι μελλοντικοί πολίτες του Ελληνικού κράτους.
Διδάσκονται (και μάλιστα δια του παραδείγματος- πολύ δυνατότερο της νουθεσίας) ότι κανόνες ΔΕΝ υπάρχουν! Ότι οτιδήποτε τους παρέχεται ως δεδομένο ΔΕΝ είναι. Ότι δεν μπορούν να έχουν εμπιστοσύνη στο κράτος τους.
Θέλετε αληθινά τέτοιους πολίτες?
μετά τιμής
Α.Κ.
Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες του ΥΠΑΙΘ, ως Έλληνας πολίτης και απόφοιτος Ελληνικών σχολείων μέσα στα χρόνια μου έγινε ξεκάθαρο το μέγεθος των προβλημάτων της παιδείας μας. Το συγκεκριμένο άρθρο του οποίου το περιεχόμενο σχολιάζω εδώ αφορά τις αιφνιδιαστικές αλλαγές στην συμετοχή μαθητών στο πρότυπα σχολεία. Αναρωτιέμαι λοιπόν ποιά ακριβώς χρησιμότητα έχει μια τέτοια αλλαγή? Τι απαιτείτε ακριβώς από παιδιά στην μέση ακριβώς της εφηβικής τους περιπέτειας? Να ξαναμπούν στην διαδικασία εξετάσεων. Να γίνουν ανταγωνιστές των συμμαθητών τους. Να ανασχεδιάσουν το μέλλον της εκπαιδευσής τους. Δεν χρειάζεται, νομίζω, βέβαια να επισημάνω ότι τα παιδιά αυτά έχουν ΗΔΗ περάσει από απαιτητικότατες εξετάσεις, έχουν αλλάξει τρόπο ζωής για να φοιτήσουν στα διάφορα πρότυπα (μην ξεχνάτε ότι τα παιδιά έρχονται από διάφορες περιοχές - με ότι αυτό συνεπάγεται). Και κυρίως, η αλλαγή σας ανατρέπει τα δεδομένα σύμφωνα με τα οποία αυτοί οι μαθητές έδωσαν εξετάσεις!! Αναρωτιέμαι λοιπόν γιατί έρχεται αυτή η αλλαγή. Κυρίως όμως ανησυχώ για το μάθημα που παίρνουν όλοι αυτοί οι μελλοντικοί πολίτες του Ελληνικού κράτους. Διδάσκονται (και μάλιστα δια του παραδείγματος- πολύ δυνατότερο της νουθεσίας) ότι κανόνες ΔΕΝ υπάρχουν! Ότι οτιδήποτε τους παρέχεται ως δεδομένο ΔΕΝ είναι. Ότι δεν μπορούν να έχουν εμπιστοσύνη στο κράτος τους. Θέλετε αληθινά τέτοιους πολίτες? μετά τιμής Α.Κ.