Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Θεοδώρα | 5 Μαΐου 2020, 09:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού των μαθητών μόνο βελτιωτικά δεν μπορεί να λειτουργήσει στην εκπαιδευτική διαδικασία. Εκτός από το θέμα της ασφάλειας των παιδιών φυσικά τα οποία στριμώχνονται στις μικρές τάξεις δεν διευκολύνεται σε κανένα απολύτως βαθμό η μάθηση. Περισσότερα παιδιά στην τάξη λιγότερος χρόνος που αφιερώνεται στους μαθητές.Αποσυρετε το άρθρο έστω και τελευταία στιγμή. Οι συνθήκες των ελληνικών σχολείων δεν είναι τέτοιες που να ευνοούν μεγάλο αριθμό μαθητών ανά τμήμα.Δεν μπορεί να γίνει μάθημα με έναν εκπαιδευτικό για 26 παιδιά.Χρειαζομαστε επειγόντως μείωση της ύλης, μείωση των μαθητών ανά τμήμα και φυσικά ψυχολόγους στα σχολεία. Ευχαριστώ