Αξιολόγηση σωστή μπορεί να γίνει με ένα μόνο τρόπο, εξετάσεις μαθητών ανα τάξη απο πανελλαδικά τα ίδια θέματα. Τα σχολεία που υστερούν στο εκπαιδευτικό έργο θα φανούν αμέσως δια των αποτελεσμάτων των εξετάσεων. Αμέσως η πολιτεία να εφαρμόζει πρόγραμμα ενίσχυσης των αδύνατων σχολείων και μαθητών. Τα υπόλοιπα είναι για να δικαιολογούμε ότι κάτι κάνουμε χωρίς να έχουμε μπει στο αποτέλεσμα, που κατά την γνώμη μας είναι το επίπεδο των μαθητών. Τι να την κάνω πχ. την ρομποτική όταν είμαι πάτος στα μαθηματικά, γλώσσα, φυσική, τεχνολογία κλπ δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω αποτελεσματικά...
Αξιολόγηση σωστή μπορεί να γίνει με ένα μόνο τρόπο, εξετάσεις μαθητών ανα τάξη απο πανελλαδικά τα ίδια θέματα. Τα σχολεία που υστερούν στο εκπαιδευτικό έργο θα φανούν αμέσως δια των αποτελεσμάτων των εξετάσεων. Αμέσως η πολιτεία να εφαρμόζει πρόγραμμα ενίσχυσης των αδύνατων σχολείων και μαθητών. Τα υπόλοιπα είναι για να δικαιολογούμε ότι κάτι κάνουμε χωρίς να έχουμε μπει στο αποτέλεσμα, που κατά την γνώμη μας είναι το επίπεδο των μαθητών. Τι να την κάνω πχ. την ρομποτική όταν είμαι πάτος στα μαθηματικά, γλώσσα, φυσική, τεχνολογία κλπ δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω αποτελεσματικά...