Διαφωνώ με το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο. Τα παιδάκια δεν είναι σε θέση να διαχειριστούν με ωριμότητα μια υπευθυνότητα αυτού του είδους τις πληροφορίες. Έτσι από πολύ μικρή ηλικία, θα πειραματίζονται με το σώμα τους, θα χρησιμοποιούν σεξουαλικά υπονοούμενα στις μεταξύ τους συναναστροφές και θα υποβαθμίζεται έτσι η έννοια της αναπαραγωγής. Επιπλέον, θα πρέπει να «ξεχάσουμε» την παιδική αθωότητα – αγνότητα που όλοι βλέπουμε στα μάτια των παιδιών μας.
Στις μεγαλύτερες τάξεις, εφόσον πρέπει να ενσωματωθεί το εν λόγω μάθημα, θα πρότεινα να γίνεται κατάλληλη επιλογή του διδακτικού προσωπικού, όπως ψυχολόγος, κοινωνική λειτουργός και θεολόγος-ιερέας (μετά από έγκριση των τελευταίων από τους κατά τόπους Επισκόπους), προκειμένου να τονίζονται και η αξία - τα οφέλη της εγκράτειας και της αγνότητας. Έτσι θα διασφαλίζεται η πολύπλευρη μόρφωση και θα αποκτούν οι μαθητές μια σφαιρική και αντικειμενική άποψη για ένα τόσο σοβαρό θέμα της ζωής μας. Παράλληλα, θα αποφεύγεται ο κίνδυνος χειραγώγησης της νεολαίας από διδάσκοντες με ιδεοληψίες και «αποθημένα» που περιμένουν διακαώς την ευκαιρία να επηρεάσουν αρνητικά τη νεολαία και να «περάσουν» τις προσωπικές τους απόψεις και ιδέες (ελευθερία των ηθών, αχαλιναγώγηση των ορμών και σεξουαλικών ορέξεων κτλ) στις ευαίσθητες ψυχές των νέων μας.
Διαφωνώ με το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο. Τα παιδάκια δεν είναι σε θέση να διαχειριστούν με ωριμότητα μια υπευθυνότητα αυτού του είδους τις πληροφορίες. Έτσι από πολύ μικρή ηλικία, θα πειραματίζονται με το σώμα τους, θα χρησιμοποιούν σεξουαλικά υπονοούμενα στις μεταξύ τους συναναστροφές και θα υποβαθμίζεται έτσι η έννοια της αναπαραγωγής. Επιπλέον, θα πρέπει να «ξεχάσουμε» την παιδική αθωότητα – αγνότητα που όλοι βλέπουμε στα μάτια των παιδιών μας. Στις μεγαλύτερες τάξεις, εφόσον πρέπει να ενσωματωθεί το εν λόγω μάθημα, θα πρότεινα να γίνεται κατάλληλη επιλογή του διδακτικού προσωπικού, όπως ψυχολόγος, κοινωνική λειτουργός και θεολόγος-ιερέας (μετά από έγκριση των τελευταίων από τους κατά τόπους Επισκόπους), προκειμένου να τονίζονται και η αξία - τα οφέλη της εγκράτειας και της αγνότητας. Έτσι θα διασφαλίζεται η πολύπλευρη μόρφωση και θα αποκτούν οι μαθητές μια σφαιρική και αντικειμενική άποψη για ένα τόσο σοβαρό θέμα της ζωής μας. Παράλληλα, θα αποφεύγεται ο κίνδυνος χειραγώγησης της νεολαίας από διδάσκοντες με ιδεοληψίες και «αποθημένα» που περιμένουν διακαώς την ευκαιρία να επηρεάσουν αρνητικά τη νεολαία και να «περάσουν» τις προσωπικές τους απόψεις και ιδέες (ελευθερία των ηθών, αχαλιναγώγηση των ορμών και σεξουαλικών ορέξεων κτλ) στις ευαίσθητες ψυχές των νέων μας.