Διαφωνώ στην εισαγωγή του μαθήματος και μάλιστα στη νηπιακή ηλικία, γιατί αυτό παραβιάζει βασικά ανθρώπινα δικαιώματα:
1) Κάθε παιδί έχει αναφαίρετο δικαίωμα στην παιδικότητα, δηλαδή δικαίωμα να αγνοεί προσωρινά τον κόσμο των ενηλίκων.
2) Εφόσον το παιδί αναγνωρίζεται ως κηδεμονευόμενο άτομο, είναι αναφαίρετο δικαίωμα της οικογένειάς του να μην παρακωλύεται στο έργο της.
3) Εφόσον γίνεται σεβαστή η διαφορετικότητα των πολιτισμών, είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε οικογένειας να διαπαιδαγωγήσει τα παιδιά της σύμφωνα με τη δική της κουλτούρα, τον δικό της πολιτισμό, τα δικά της πιστεύω.
4) Εφόσον γίνεται σεβαστή η προσωπικότητα του παιδιού, είναι αναφαίρετο δικαίωμά του να αναπτύσσεται αρμονικά, χωρίς στρεβλώσεις. Στρεβλώσεις στη συναισθηματική και κοινωνική του νοημοσύνη και ωριμότητα προκύπτουν όταν του παρέχονται γνώσεις -όπως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση- σε ηλικία που ακόμη δεν μπορεί να τις επεξεργαστεί συναισθηματικά και να τις σταθμίσει κοινωνικά, γιατί δεν έχει ακόμη ωριμάσει.
Τα ανωτέρω, χωρίς να προσβάλλουν κανένα και χωρίς να υπάγονται στις κατηγορίες αποκλεισμού και σύστοιχα με το ήθος της δημοκρατίας, τα είχα επαναδιατυπώσει και δεν δημοσιεύτηκαν. Ελπίζοντας πως αυτό δεν έγινε εσκεμμένα, περιμένω να δω το σχόλιο δημοσιευμένο.
Διαφωνώ στην εισαγωγή του μαθήματος και μάλιστα στη νηπιακή ηλικία, γιατί αυτό παραβιάζει βασικά ανθρώπινα δικαιώματα: 1) Κάθε παιδί έχει αναφαίρετο δικαίωμα στην παιδικότητα, δηλαδή δικαίωμα να αγνοεί προσωρινά τον κόσμο των ενηλίκων. 2) Εφόσον το παιδί αναγνωρίζεται ως κηδεμονευόμενο άτομο, είναι αναφαίρετο δικαίωμα της οικογένειάς του να μην παρακωλύεται στο έργο της. 3) Εφόσον γίνεται σεβαστή η διαφορετικότητα των πολιτισμών, είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε οικογένειας να διαπαιδαγωγήσει τα παιδιά της σύμφωνα με τη δική της κουλτούρα, τον δικό της πολιτισμό, τα δικά της πιστεύω. 4) Εφόσον γίνεται σεβαστή η προσωπικότητα του παιδιού, είναι αναφαίρετο δικαίωμά του να αναπτύσσεται αρμονικά, χωρίς στρεβλώσεις. Στρεβλώσεις στη συναισθηματική και κοινωνική του νοημοσύνη και ωριμότητα προκύπτουν όταν του παρέχονται γνώσεις -όπως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση- σε ηλικία που ακόμη δεν μπορεί να τις επεξεργαστεί συναισθηματικά και να τις σταθμίσει κοινωνικά, γιατί δεν έχει ακόμη ωριμάσει. Τα ανωτέρω, χωρίς να προσβάλλουν κανένα και χωρίς να υπάγονται στις κατηγορίες αποκλεισμού και σύστοιχα με το ήθος της δημοκρατίας, τα είχα επαναδιατυπώσει και δεν δημοσιεύτηκαν. Ελπίζοντας πως αυτό δεν έγινε εσκεμμένα, περιμένω να δω το σχόλιο δημοσιευμένο.