Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρίνα Μπέλλου | 5 Μαΐου 2020, 10:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως εξεταζόμενη στο μάθημα των Λατινικών πριν πολλά-πολλά χρόνια, ως απόφοιτη τμήματος Φιλοσοφικής σχολής (στο οποίο σημειωτέον, από τα 54 συνολικά μαθήματα του προγράμματος σπουδών, η διδασκαλία μαθήματος λατινικών δεν ήταν ποτέ υποχρεωτική για τη λήψη πτυχίου) και ως μητέρα ενός παιδιού που θα περάσει κάποια στιγμή τη δοκιμασία των πανελλήνιων εξετάσεων πιστεύω ακράδαντα ότι τα παιδιά αυτής της γενιάς θα προσεγγίσουν με περισσότερο ενδιαφέρον την Κοινωνιολογία από τα Λατινικά και θα αντλήσουν από τη διδασκαλία της γνώσεις πιο χρηστικές για τη ζωή τους ως ενήλικες. Και το ζητούμενο τελικά, για όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαίδευση, πέρα από τα προσωπικά «επαγγελματικά» τους συμφέροντα, είναι τί θα ήθελαν περισσότερο οι ίδιοι οι μαθητές να διδαχτούν και σίγουρα η δίκη τους γνώμη (που ποτέ φυσικά δε ζητήθηκε) είναι αυτή που έχει και τη μεγαλύτερη σημασία.