Για τα αγγλικά ιδιαίτερη μέριμνα χρειάζεται η ποιοτική αναβάθμιση της διδασκαλίας τους ώστε να μη χρειάζονται τα παιδιά να πηγαίνουν σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών.
Ποιο είναι το ποσοστό παιδιών που μπορούν να πάρουν το Proficiency με την παρακολούθηση μόνο των μαθημάτων του σχολείου τους? Ποιο είναι το ποσοστό σε άλλες χώρες? Μπορεί να κάνει κάτι το υπουργείο με τους δασκάλους και καθηγητές? Τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο είναι αυτό που μας χρειάζεται?
Στην αιτιολογική έκθεση, ανάμεσα στους πολλούς θεματικούς κύκλους, υπάρχει και μια γενική αναφορά για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, μέρος του Ευ Ζην. Οι θεματικοί κύκλοι είναι για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τι ακριβώς θα είναι αυτή η διαπαιδαγώγηση σε παιδιά του δημοτικού? Σε ποια από τις δεξιότητες που αναφέρονται στο κεφάλαιο Α’ θα βοηθήσει η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε αυτή την ηλικία? Άλλο η ενημέρωση και άλλο η διαπαιδαγώγηση. Ευελπιστώ στις καλές προθέσεις, αλλά αυτές δεν αρκούν όταν πρόκειται για τις ευαίσθητες ψυχές μικρών παιδιών.
Για τα αγγλικά ιδιαίτερη μέριμνα χρειάζεται η ποιοτική αναβάθμιση της διδασκαλίας τους ώστε να μη χρειάζονται τα παιδιά να πηγαίνουν σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών. Ποιο είναι το ποσοστό παιδιών που μπορούν να πάρουν το Proficiency με την παρακολούθηση μόνο των μαθημάτων του σχολείου τους? Ποιο είναι το ποσοστό σε άλλες χώρες? Μπορεί να κάνει κάτι το υπουργείο με τους δασκάλους και καθηγητές? Τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο είναι αυτό που μας χρειάζεται? Στην αιτιολογική έκθεση, ανάμεσα στους πολλούς θεματικούς κύκλους, υπάρχει και μια γενική αναφορά για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, μέρος του Ευ Ζην. Οι θεματικοί κύκλοι είναι για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τι ακριβώς θα είναι αυτή η διαπαιδαγώγηση σε παιδιά του δημοτικού? Σε ποια από τις δεξιότητες που αναφέρονται στο κεφάλαιο Α’ θα βοηθήσει η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε αυτή την ηλικία? Άλλο η ενημέρωση και άλλο η διαπαιδαγώγηση. Ευελπιστώ στις καλές προθέσεις, αλλά αυτές δεν αρκούν όταν πρόκειται για τις ευαίσθητες ψυχές μικρών παιδιών.