Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΑΘΗΝΑ Π. | 5 Μαΐου 2020, 10:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ειδικά στην Α΄ Δημοτικού που πραγματοποιείται η εντατική εκμάθηση της ελληνικής και η ανάπτυξη του προφορικού και γραπτού λόγου του μαθητή, η αύξηση ωρών διδασκαλίας της ξένης γλώσσας δεν είναι εύστοχη. Η εκμάθηση της Αγγλικής περιορίζεται σε προφορικό κυρίως επίπεδο και αποτελεί την πρώτη επαφή του μαθητή με την ξένη γλώσσα, ο μαθητής όμως δεν είναι ακόμα ώριμος για την εντατική εκμάθηση. Αντίθετα στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος ο μαθητής έχει το χρόνο να οργανώσει και να αναπτύξει τη σκέψη του, να συμμετέχει σε ομάδα εργασίας και να αναπτύξει τον προφορικό του λόγο,να εξασκήσει την αναγνωστική του ικανότητα αλλά και το γραπτό λόγο, που αποτελούν στόχους του Α.Π.Σ. για τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Η μείωση ωρών διδασκαλίας της Μελέτης αποτελεί μείωση του χρόνου για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων που αναφέρθηκαν.