Το συγκεκριμένο άρθρο μόνο ως τιμωρητικό μπορεί να εκληφθεί για τους έχοντες δύο τίτλους σπουδών. Έπειτα από την αιφνίδια υπομοριοδότηση του δεύτερου πτυχίου στο νομοσχέδιο Γαβρόγλου (από τα 16 μόρια που έπαιρνε στο προσχέδιο, μόλις στα 7 μόρια στο τελικό σχέδιο νόμου) έρχεστε τώρα να δώσετε το τελειωτικό χτύπημα στους ανθρώπους που ύστερα από κόπους και θυσίες 4 τουλάχιστον χρόνων κατόρθωσαν να διευρύνουν τις γνώσεις τους, να επιμορφωθούν και να αποκτήσουν τελικά μία δεύτερη ειδικότητα. Για ποιο λόγο ένας συνάδελφος που έχει εργαστεί τόσο ως νηπιαγωγός, όσο και ως δάσκαλος θα πρέπει να υπολείπεται των συναδέλφων του σε κάθε κλάδο, τη στιγμή που έχουν την ίδια συνολική εκπαιδευτική προϋπηρεσία; Από τη στιγμή που και στις δύο περιπτώσεις η ζητούμενη προϋπηρεσία έχει αποκτηθεί στις ίδιες δομές εκπαίδευσης και με το ίδιο καθεστώς (της αναπλήρωσης και της υπογραφής σύμβασης ορισμένου χρόνου, γιατί να γίνεται αυτή η διάκριση; Είναι σφάλμα του εκπαιδευτικού που βασιζόμενος σε όσα ψηφίστηκαν μόλις πριν έναν χρόνο αποφάσισε να υποβάλει αίτηση και στους δύο κλάδους και ενδεχομένως να "σπάσει" την προϋπηρεσία του; Για πιο λόγο να μας στερείτε τη δυνατότητα να υποβάλουμε αίτηση και στους δύο κλάδους - αυξάνοντας κατ' αυτόν τον τρόπο τις πιθανότητες πρόσληψής μας - από φόβο μήπως μας καλέσουν στο "λάθος κλάδο"; Ας μην ξεχνάμε, μάλιστα, πως η προσμέτρηση του συνόλου της προϋπηρεσίας είναι κατοχυρωμένη από το ΣτΕ, ενώ αποτελεί επιπρόσθετο "προσόν" για την υποβολή αίτησης αναπληρωτή, συνεπώς θα ήταν τουλάχιστον παράλογο να μην μοριοδοτείται στο σύνολό της. Τέλος, συνεχίζοντας το παράδειγμα που έδωσα παραπάνω, θεωρείται ότι η Διαθεματική προσέγγιση που χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο στο Νηπιαγωγείο δεν θα φαινόταν χρήσιμη σε έναν δάσκαλο που εκπονεί ένα project με τους μαθητές του ή προσπαθεί να εφαρμόσει εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας; Το ίδιο φυσικά ισχύει και με την εμπειρία του δασκάλου, η οποία θα μπορούσε να φανεί εξαιρετικά χρήσιμη κατά την υποστήριξη των προμαθητικών δεξιοτήτων των νηπίων και του αναδυόμενου γραμματισμού.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, έρχομαι να συμφωνήσω με τους συναδέλφους που έχουν τοποθετηθεί ήδη και να υποστηρίξω την προσμέτρηση της ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας ανεξαρτήτως κλάδου, η οποία έχει αποκτηθεί μετά τον απαιτούμενο τίτλο σπουδών.
Να αναφέρω επίσης ότι κατά την ερμηνεία του άρθρου προκύπτει ο εξής προβληματισμός: Από τη στιγμή που οι διατάξεις πολύ ορθώς δεν πρόκειται να έχουν αναδρομική ισχύ, θα προσμετράται το σύνολο της προϋπηρεσίας μας μέχρι και το σχολικό έτος 2019-2020 και από εκεί και πέρα μοναχά η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στον αντίστοιχο κλάδο; Όπως καταλαβαίνετε κάτι τέτοιο θα ήταν παράλογο.
Σας παρακαλούμε να αφουγκραστείτε την αγωνία μας, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψιν τα σχόλιά μας, διορθώνοντας πιθανώς λανθασμένες διατυπώσεις.
Το συγκεκριμένο άρθρο μόνο ως τιμωρητικό μπορεί να εκληφθεί για τους έχοντες δύο τίτλους σπουδών. Έπειτα από την αιφνίδια υπομοριοδότηση του δεύτερου πτυχίου στο νομοσχέδιο Γαβρόγλου (από τα 16 μόρια που έπαιρνε στο προσχέδιο, μόλις στα 7 μόρια στο τελικό σχέδιο νόμου) έρχεστε τώρα να δώσετε το τελειωτικό χτύπημα στους ανθρώπους που ύστερα από κόπους και θυσίες 4 τουλάχιστον χρόνων κατόρθωσαν να διευρύνουν τις γνώσεις τους, να επιμορφωθούν και να αποκτήσουν τελικά μία δεύτερη ειδικότητα. Για ποιο λόγο ένας συνάδελφος που έχει εργαστεί τόσο ως νηπιαγωγός, όσο και ως δάσκαλος θα πρέπει να υπολείπεται των συναδέλφων του σε κάθε κλάδο, τη στιγμή που έχουν την ίδια συνολική εκπαιδευτική προϋπηρεσία; Από τη στιγμή που και στις δύο περιπτώσεις η ζητούμενη προϋπηρεσία έχει αποκτηθεί στις ίδιες δομές εκπαίδευσης και με το ίδιο καθεστώς (της αναπλήρωσης και της υπογραφής σύμβασης ορισμένου χρόνου, γιατί να γίνεται αυτή η διάκριση; Είναι σφάλμα του εκπαιδευτικού που βασιζόμενος σε όσα ψηφίστηκαν μόλις πριν έναν χρόνο αποφάσισε να υποβάλει αίτηση και στους δύο κλάδους και ενδεχομένως να "σπάσει" την προϋπηρεσία του; Για πιο λόγο να μας στερείτε τη δυνατότητα να υποβάλουμε αίτηση και στους δύο κλάδους - αυξάνοντας κατ' αυτόν τον τρόπο τις πιθανότητες πρόσληψής μας - από φόβο μήπως μας καλέσουν στο "λάθος κλάδο"; Ας μην ξεχνάμε, μάλιστα, πως η προσμέτρηση του συνόλου της προϋπηρεσίας είναι κατοχυρωμένη από το ΣτΕ, ενώ αποτελεί επιπρόσθετο "προσόν" για την υποβολή αίτησης αναπληρωτή, συνεπώς θα ήταν τουλάχιστον παράλογο να μην μοριοδοτείται στο σύνολό της. Τέλος, συνεχίζοντας το παράδειγμα που έδωσα παραπάνω, θεωρείται ότι η Διαθεματική προσέγγιση που χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο στο Νηπιαγωγείο δεν θα φαινόταν χρήσιμη σε έναν δάσκαλο που εκπονεί ένα project με τους μαθητές του ή προσπαθεί να εφαρμόσει εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας; Το ίδιο φυσικά ισχύει και με την εμπειρία του δασκάλου, η οποία θα μπορούσε να φανεί εξαιρετικά χρήσιμη κατά την υποστήριξη των προμαθητικών δεξιοτήτων των νηπίων και του αναδυόμενου γραμματισμού. Για όλους τους παραπάνω λόγους, έρχομαι να συμφωνήσω με τους συναδέλφους που έχουν τοποθετηθεί ήδη και να υποστηρίξω την προσμέτρηση της ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας ανεξαρτήτως κλάδου, η οποία έχει αποκτηθεί μετά τον απαιτούμενο τίτλο σπουδών. Να αναφέρω επίσης ότι κατά την ερμηνεία του άρθρου προκύπτει ο εξής προβληματισμός: Από τη στιγμή που οι διατάξεις πολύ ορθώς δεν πρόκειται να έχουν αναδρομική ισχύ, θα προσμετράται το σύνολο της προϋπηρεσίας μας μέχρι και το σχολικό έτος 2019-2020 και από εκεί και πέρα μοναχά η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στον αντίστοιχο κλάδο; Όπως καταλαβαίνετε κάτι τέτοιο θα ήταν παράλογο. Σας παρακαλούμε να αφουγκραστείτε την αγωνία μας, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψιν τα σχόλιά μας, διορθώνοντας πιθανώς λανθασμένες διατυπώσεις.