Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Κουτσογιάννης | 5 Μαΐου 2020, 11:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με το συγκεκριμένο σχόλιό μου, επιθυμώ (με σεβασμό στην προσπάθεια που έχει καταβληθεί μέχρι στιγμής), οι συντάκτες του Σχεδίου Νόμου: 1. Να μην προχωρήσουν στην εισαγωγή της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης ως πιθανή θεματική επιλογή στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στο Νηπιαγωγείο, γιατί θα προκληθούν ανυπολόγιστες επιπτώσεις στην ψυχολογική ανάπτυξη των μικρών παιδιών, μέσα από την σύγχυση που θα προκληθεί στην προσπάθεια να εξηγηθούν (και από ποιους άραγε...), ζητήματα που εμφανίζονται πολύ αργότερα κατά την ωρίμανσή τους, στο χρόνο που πρέπει, σύμφωνα με τα στάδια ανάπτυξης τους! Μπορεί κανείς πολύ εύκολα να το στηρίξει αλλά δεν είμαι ο ειδικός, παρά ένας δάσκαλος που επί δεκαετίες ασχολούμαι με την εκπαίδευση σε θέματα δεξιοτήτων, οι οποίες για να κατακτηθούν, διδάσκονται στις κατάλληλες ηλικίες αναπτυξιακά! Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα του διπλώματος οδήγησης, για λόγους ασφαλείας πρώτα του νέου οδηγού και στην συνέχεια του κοινωνικού συνόλου. και 2. Να μην προχωρήσουν στην Εισαγωγή της αλληλεπίδρασης με την Αγγλική Γλώσσα στα Νηπιαγωγεία κι αυτό γιατί μία γλώσσα δεν είναι απλά μια νέα δεξιότητα στην ηλικία αυτή, αλλά ένας ολόκληρος κόσμος και πολιτισμός, που θα συγχέεται η και θα μπορεί να προηγείται της Ελληνικής πολιτισμικής ταυτότητας, που θέλουμε να διατηρηθεί και στις επόμενες γενιές των κατοίκων αυτής της χώρας. Αντί αυτής, μπορεί να ενισχυθεί η αγάπη για την Ελληνική Γλώσσα και τον Πολιτισμό, με εισαγωγή των πρώτων στοιχείων της Ελληνικής έκφρασης μέσα από την Αρχαία και Βυζαντινή Ελλάδα (λέξεις, τραγούδια, ζωγραφιές, παιχνίδια, κατασκευές, ιστορίες, αλληλεπίδραση με μουσεία, κλπ). Σήμερα άλλωστε η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας έχει μειωθεί χρονικά κατά πολύ, με τις νέες τεχνολογίες και παιδαγωγικές προσεγγίσεις που εφαρμόζονται με επιτυχία τα τελευταία χρόνια. Τέλος 3. Ο σεβασμός στην διαφορετικότητα, την υγεία (και μέσα και από την γυμναστική) και το περιβάλλον, είναι πραγματικά μια πολλή θετική εισήγηση και συμφωνώ να εισαχθεί από τις ηλικίες αυτές. Ελπίζω έστω και την τελευταία στιγμή να γίνουν οι παραπάνω διορθώσεις.