Η διαδικασία των γραπτών εξετάσεων για την εισαγωγή στα πρότυπα σχολεία θα πρέπει να λαμβάνει χώρα άπαξ από την ΣΤ’ δημοτικού στην Α’ Γυμνασίου ή αν υπάρχουν κενές θέσεις στην Α’ Λυκείου με εξετάσεις στην Γ’ Γυμνασίου.
Η διαδικασία αυτή είναι μία συνειδητή επιλογή που κάνουν γονείς και μαθητές έχοντας ζυγίσει πολλούς παράγοντες όπως το στρες των εξετάσεων, την οικονομική κατάσταση της οικογένειας, την περιοχή που διαμένουν κ.α.
Σε καμία περίπτωση δεν είναι μια διαδικασία που πρέπει να επιβάλλεται, ιδιαίτερα μετά από μία πολύ δύσκολη χρονιά για όλο τον πλανήτη λόγω της πανδημίας όπου οι μαθητές φοίτησαν ουσιαστικά μόνο τη μισή σχολική χρονιά (με τις μαθησιακές ελλείψεις που αυτό συνεπάγεται) και σε μαθητές που είτε έχουν δώσει μία φορά στην ΣΤ δημοτικού για να περάσουν στο Πρότυπο Γυμνάσιο της επιλογής τους είτε φοιτούν σε Πειραματικό Γυμνάσιο που ξαφνικά μετονομάζεται σε Πρότυπο.
Οι μαθητές πρέπει να γίνονται καλύτεροι μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας και όχι να προσπαθούν συνέχεια να αποδείξουν την υπεροχή τους με εξετάσεις.
Οι νέοι στη χώρα μας λιγοστεύουν συνεχώς λόγω της οικονομικής κατάστασης. Μέλημα της πολιτείας θα πρέπει να είναι να παράσχει την καλύτερη δυνατή μόρφωση και τα εφόδια που είναι απαραίτητα στους νέους για ένα καλύτερο μέλλον και ταυτόχρονα να δημιουργεί και ευκαιρίες απασχόλησης τους.
Η διαδικασία των γραπτών εξετάσεων για την εισαγωγή στα πρότυπα σχολεία θα πρέπει να λαμβάνει χώρα άπαξ από την ΣΤ’ δημοτικού στην Α’ Γυμνασίου ή αν υπάρχουν κενές θέσεις στην Α’ Λυκείου με εξετάσεις στην Γ’ Γυμνασίου. Η διαδικασία αυτή είναι μία συνειδητή επιλογή που κάνουν γονείς και μαθητές έχοντας ζυγίσει πολλούς παράγοντες όπως το στρες των εξετάσεων, την οικονομική κατάσταση της οικογένειας, την περιοχή που διαμένουν κ.α. Σε καμία περίπτωση δεν είναι μια διαδικασία που πρέπει να επιβάλλεται, ιδιαίτερα μετά από μία πολύ δύσκολη χρονιά για όλο τον πλανήτη λόγω της πανδημίας όπου οι μαθητές φοίτησαν ουσιαστικά μόνο τη μισή σχολική χρονιά (με τις μαθησιακές ελλείψεις που αυτό συνεπάγεται) και σε μαθητές που είτε έχουν δώσει μία φορά στην ΣΤ δημοτικού για να περάσουν στο Πρότυπο Γυμνάσιο της επιλογής τους είτε φοιτούν σε Πειραματικό Γυμνάσιο που ξαφνικά μετονομάζεται σε Πρότυπο. Οι μαθητές πρέπει να γίνονται καλύτεροι μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας και όχι να προσπαθούν συνέχεια να αποδείξουν την υπεροχή τους με εξετάσεις. Οι νέοι στη χώρα μας λιγοστεύουν συνεχώς λόγω της οικονομικής κατάστασης. Μέλημα της πολιτείας θα πρέπει να είναι να παράσχει την καλύτερη δυνατή μόρφωση και τα εφόδια που είναι απαραίτητα στους νέους για ένα καλύτερο μέλλον και ταυτόχρονα να δημιουργεί και ευκαιρίες απασχόλησης τους.