Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Β. Ζεπάτου | 5 Μαΐου 2020, 11:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να ενισχυθεί η Μουσική στο Δημοτικό και να γίνει δίωρο διότι: -υπάρχει ευρύ πεδίο ερευνών (εκπαιδευτικών, ιατρικών, νευροεπιστημών, κοινωνικών, ψυχολογικών κ.ά.) που τεκμηριώνουν τα πολλαπλά οφέλη της μουσικής και της σχολικής μουσικής επιστήμης για το άτομο και την κοινωνία -η μουσικός πολιτισμός της Ελλάδας εγκολπώνει τόσο τη Δυτική, συγκερασμένη μουσική όσο την παραδοσιακή βυζαντινή και δημοτική μουσική για τις οποίες πρέπει να διατίθεται επαρκής διδακτικός χρόνος για ουσιαστική προσέγγιση από τους μαθητές, -το σχολικό μάθημα της μουσικής συμβάλλει στην κοινωνική συνοχή και ανάπτυξη αλληλεγγύης, ιδιαίτερα π.χ. σε ευπαθείς ομάδες, τη συμπερίληψη παιδιά προσφύγων, στην καταοπλέμηση του σχολικού εκφοβισμού, -το μάθημα της Μουσικής αναπτύσσει μουσικές δεξιότητες και εκφραστικές ικανότητες που ενισχύουν την αυτοπεποίθηση, την υγεία και το ανοσοποιητικό σύστημα των μαθητών, -οι μουσικές γνώσεις και δεξιότητες είναι περιζήτητες σε ευρύ φάσμα διεπιστημονικών τομέων και επαγγελματικών κλάδων και συχνά πανεπιστήμια, π.χ. το MIT, απονέμουν πτυχία διπλής ειδίκευσης με τη μουσική ως μία από τις δύο ειδικεύσεις - τα ισχύοντα προγράμματα σπουδών συνάδουν και υποστηρίζουν το δίωρο μάθημα μουσικής στο Δημοτικό -υπάρχει μόνιμη στελέχωση σε εκπαιδευτικούς ΠΕ 79.01 στην Α΄/θμια εκπ/ση αριθμητικά περισσότερη απ’ότι στις άλλες ειδικότητες των άλλων κλάδων του μαθήματος Αισθητικής Αγωγής