Ως μητέρα παιδιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια. Για ποιο λόγο θα πρέπει να εισβάλλουμε βίαια στις αθώες παιδικές ψυχούλες; Για ποιο λόγο θα πρέπει να έρχονται σε επαφή και να εξοικιώνονται σε τόσο μικρές ηλικίες με θέματα τα οποία δεν μπορούν να διαχειριστούν;
Βομβαρδίζουμε καθημερινά τα παιδιά μας με τόσες μα τόσες πολλές πληροφορίες, που στο τέλος αυτό που δεν έχουν χρόνο να κάνουν είναι να παίξουν και να χαρούν τα λίγα ανέμελα χρόνια της ζωής τους.
Με αφορμή την καραντίνα που μας επέβαλε ο κορονοϊός, ας αναλογιστούμε τις πραγματικές αξίες της ζωής και ας αφήσουμε τα παιδιά στην ησυχία τους, προσφέροντάς τους έναν κόσμο πιο ασφαλή, πιο ανθρωπινο, λιγότερο διεστραμμένο και χυδαίο.
Προτεραιότητα της κυβέρνησης θα πρέπει να είναι ο εκσυγχρονισμός των υφιστάμενων εκπαιδευτικών δομών για την κάλυψη των υποχρεωτικών μαθημάτων που περιλαμβάνει το σύγχρονο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και όχι η προσθήκη επιπλέον "μαθημάτων".
Ως μητέρα παιδιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια. Για ποιο λόγο θα πρέπει να εισβάλλουμε βίαια στις αθώες παιδικές ψυχούλες; Για ποιο λόγο θα πρέπει να έρχονται σε επαφή και να εξοικιώνονται σε τόσο μικρές ηλικίες με θέματα τα οποία δεν μπορούν να διαχειριστούν; Βομβαρδίζουμε καθημερινά τα παιδιά μας με τόσες μα τόσες πολλές πληροφορίες, που στο τέλος αυτό που δεν έχουν χρόνο να κάνουν είναι να παίξουν και να χαρούν τα λίγα ανέμελα χρόνια της ζωής τους. Με αφορμή την καραντίνα που μας επέβαλε ο κορονοϊός, ας αναλογιστούμε τις πραγματικές αξίες της ζωής και ας αφήσουμε τα παιδιά στην ησυχία τους, προσφέροντάς τους έναν κόσμο πιο ασφαλή, πιο ανθρωπινο, λιγότερο διεστραμμένο και χυδαίο. Προτεραιότητα της κυβέρνησης θα πρέπει να είναι ο εκσυγχρονισμός των υφιστάμενων εκπαιδευτικών δομών για την κάλυψη των υποχρεωτικών μαθημάτων που περιλαμβάνει το σύγχρονο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και όχι η προσθήκη επιπλέον "μαθημάτων".